Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bundeling van onbeantwoorde vragen.

• Sietse 45

Volgens bepaalde figuren kom je in de hel,

alleen geloof er niks van dat er een hele of hemel bestaat.

En mocht er al zoiets zijn dan is dat hier en nu op deze aardkloot.

• madam mikmak

de hemel bestaat wel degelijk.

• keessie

Het is niet aan mij om te beweren dat mensen wel of niet in de hel of hemel komen maar de Schrift is over veel dingen duidelijk, Theo heeft veel uit te leggen als het moment daar is met zijn verkondigingen, volgens Theo zijn leer heeft de mens helemaal geen keuze in dat opzicht.

Voor jou Nada hoop ik dat je het juiste geloof zult vinden je bent in ieder geval zoekende en wie zoekt zal vinden.

• Nada

Hoe zie jij de hemel dan? Met mijn menselijk en beperkt vermogen van denken zou ik helemaal niet eeuwig willen leven.

• Sietse 45

Ja hier.

• Nada

Lief van jou dat je mij dat toewenst :)

Maar de Schrift wordt door iedereen weer anders gelezen, dat moet je met me eens zijn.

• Sietse 45

Zo is het en ga op je eigen gevoel af.

• theo

Gepost door: theo ()

Datum: 20 oktober 2012 11:39

Jullie hebben gewoon allemaal gelijk.

Peri en de PKN en de ZDA en de PKN en Peri en de RK en de ZDA en de Verg.van gelovigen en Peri en de paus en de JG en de herv.gemeenten in hersteld verband en de ger.vrijgemaakten en hervormde bonders en Peri en de remonstrantse broederschap en de vrijzinnige gemeenten in Nederland …. allemaal hebben jullie gelijk.

• keessie

Veel mensen halen er andere boeken bij dat verward vaak hun geest en daardoor komen er al meer invalshoeken ik zelf houd me daar niet mee bezig

• Sietse 45

Dan kan nu per direct dit Bijbel prikbord gesloten worden.:D