Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Niemand komt in de hemel

• Frederik D

Ik beperk me tot de hemel. Probeer maar mijn berichten te begrijpen.

• Gonnie

En ik wil weten of Perihelium er ook zo over denkt, ik heb hem dat vaker gevraagd en niet alleen aan hem ook aan andere christenen , en nooit heb ik één van hen een concreet antwoord daarop gekregen.

• theo

Ik ook niet en daarom kwam ik ook met deze posting.

Gedraai heb ik wel gekregen, ook wel reacties maar nooit antwoorden zover ik mij herinner.

• Frans

Je moet wel eerlijk blijven, ik heb jou er al meerdere keren antwoord op gegeven, je gaat gewoon door alsof er niks gezegd is. Valt me erg tegen.

• Gonnie

Neem mij niet kwalijk, dat ik mij dat niet exact herinner, inderdaad al schrijvende aan jou komt het bij mij naar boven, jij hebt onlangs nog beweerd alleen heel slechte mensen naar de hel gaan zo als Hitler. Ja dat heb jij geschreven. !

• Gonnie

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16016482/16016784/re-niemand-komt-in-de-hemel#msg-16016784

Peri ik wacht op antwoord, of ben jij nu verlegen om eerlijk een antwoord te geven.

Moeilijk hé !

• LeSage

2000 jaar traditie, Frederik en miljoenen mensen die het geloven….

• LeSage

tja…..en van het alleen maar kunnen begrijdpen als je de Geest hebt…..?

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Peri, bovenste beste Peri.

>

> Ik vroeg eerder al aan je dat, als je toch geen

> antwoorden durft te geven dan hoef je ook niet te

> reageren.

Misschien stond het antwoord je niet aan maar ik gaf wel antwoord. Waarom daarover liegen?

>

> Je kunt nu doorzemelen wat je wilt, ik reager niet

> meer op je zoalng je op deze doorzichtige wijze

> antwoorden wilt (durft te !!) omzeilen.

>

> Als je wilt (om)zeilen maak je maar een

> boottochtje.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Had God een vuiltje in zijn oog? Zag hij niet het

> addertje onder het paradijselijke gras?

God (voor)ziet alles. Als Adam en Eva in het paradijs hadden gebleven waren de meeste mensen die er zijn ook niet geboren.