Je strijkijzert. Je strijkt plooien recht die niet recht te strijken zijn.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlHoe vervelend het ook is,en met dat soort uyitspraken laat je alleen maar zien dat de bijbel
voor jouw een gesloten boek is en je nimmer enig begrip er van zal krijgen…. hoewaar zij de volgende woorden!
In die tijd nam Jezus het woord en zei: Ik loof u in het openbaar, Vader, Heer van hemel en aarde, omdat gij deze dingen voor de wijzen en intellectuelen hebt verborgen en ze aan kleine kinderen hebt geopenbaard.
Johanan.
Je hebt niks aangetoond.
Vanaf het begin van de Christelijke theologie was de kennis over de bolvorm van de Aarde wijdverbreid. Net zoals in de niet-kerkelijke wereld bleef een kleine minderheid strijden over de platheid van de Aarde.
Volgens historicus Jeffrey Burton Russell dacht niemand voor 1830 dat de aarde plat was. http://www.veritas-ucsb.org/library/russell/FlatEarth.html
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Eigenlijk zou ik het voor die vrouw willen
> opnemen.
Ik niet, het was een k*twijf en misschien zou je even verder moeten denken. Wat zij flikte was mensonterend en walgelijk. Ik was ooggetuige! De baas/psychiater daar is ontslagen wegens ‘wanprestaties’ en gewoon weer aan het werk in een andere instelling.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?