Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

eenvoudig...

• Johanan

Lotje,het vergaan van de wereld heeft niets met wetenschap te maken.

Wetenschappers denken namelijk dat ze de problemen,op de lange terrmijn,kunnen oplossen.

Johanan.

• Frederik D

Jezus zei dat hij gekomen was om te dienen. Peri geeft toch de inruk dat hij hier komt om te heersen. Een echt heers-schap dus. Peri wil over andermans denken heersen. Jezus daarentegen zocht de discussie op getuige zijn vele gesprekken met schriftgeleerden en farizeeërs. Ik zou Peri niet echt een echte volgeling van Jezus durven te noemen. Of ik zou moeten liegen. Maar ik hou niet van liegen.

• Frederik D

Dus je bent tegen de wetenschap. Dat verklaart een hoop. Maar waarom gebruik je een computer? Computers zijn producten van de wetenschap. Dus als jij wijs bent, doe jij je dwaze computer de deur uit.

• Johanan

Voor een en voudige ziel als jij zo dan;… Ja,maar de wijsheid van de wereld,wetenschap is er een onderdeel van, is dwaasheid

bij God.

Johanan.

• theo

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Voor een en voudige ziel als jij zo dan;…

> Ja,maar de wijsheid van de wereld,wetenschap is er

> een onderdeel van, is dwaasheid

> bij God.

>

> Johanan.

Hahahaha, dankjewel maar je slaat de plank wel mis.

Niet in je eerste zin hoor, dat ik een eenvoudige ziel ben….. maar dat je wetenschap en wereld op één hoop gooit.

Wat is de wijsheid van de wereld? Wetenschap?

Nee hoor, de wijsheid van de wereldd is egoisme, ikke en de rest kan stikke, wat kan mij het schelen als ik het maar goed heb, het recht van de sterkste.

Wjisheid van de wereld is ook: Je verslingeren aan materiale zaken.

Dat zijn onreine of boze geesten waarvan veel mensen denken dat het gelukkig maakt.

Dat soort zaken nemen de macht in je leven of die hebben een mens in de macht .

Dat je wakker ligt omdat je een kras op je nieuwe auto hebt of omdat je de nieuwste aaifoon niet kunt kopen.

• Johanan

Waren ze op,of had je het geld niet,ik bedoel die aaifoon.

Even serieus,weet je theo dat materiele rijkdom en geld niets voorstellen als het belangrijkste in je leven er niet meer is.

Ik heb het zeer goed,maar doet me niks Anneke was me alles en zonder haar steld die rotzooi niets voor.

Sorry even tussen door

Johanan.

• theo

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Waren ze op,of had je het geld niet,ik bedoel die

> aaifoon.

> Even serieus,weet je theo dat materiele rijkdom en

> geld niets voorstellen als het belangrijkste in je

> leven er niet meer is.

> Ik heb het zeer goed,maar doet me niks Anneke was

> me alles en zonder haar steld die rotzooi niets

> voor.

> Sorry even tussen door

>

> Johanan.

En DAT beste Johanan…is precies wat ik bedoel !!!

• Johanan

Ook jij hebt een probleem met lezen,het is Jehovah die deze uitspraak doet niet ik.

Maar mijn PC is knoeiwerk vergeleken met een huisvlieg;..„De prestaties van zelfs de meest geavanceerde neuraal-netwerkcomputers”, zegt dr. Richard M. Restak, „zijn ongeveer een tienduizendste van het . . . vermogen van een huisvlieg.”

Johanan.

• Johanan

Eindelijk zijn we het een keertje eens.

Het is feest in Schiedam,de branders feesten, ga even naar buiten.

Johanan.

• Frederik D

Nog wel.