Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

eenvoudig...

• Frans

Daan Schreef:

——————————————————-

> Ben juist heel blij dat ik niet steeds moet janken bij het horen van sentminetele dwazen muziek :) ( ik vind die muziek ook niks aan )

Ik ook niet bepaald een janker, maar als ik bijvoorbeeld een film zie als Charlotte's Web, moet ik vaak slikken door alleen maar de boodschap die er achter zit.

Dat heb ik dus met muziek ook. :)

• Daan

Frans Schreef:

——————————————————-

> Daan Schreef:

> ————————————————–

> —–

>

> > Ben juist heel blij dat ik niet steeds moet

> janken bij het horen van sentminetele dwazen

> muziek :) ( ik vind die muziek ook niks aan )

>

> Ik ook niet bepaald een janker, maar als ik

> bijvoorbeeld een film zie als Charlotte's Web,

> moet ik vaak slikken door alleen maar de boodschap

> die er achter zit.

Die fim heb ik niet gezien.

Maar ik kijk ook niet naar sentimenteel gedoe.

Hoef je ook die brok ( die je ook soms wel hebt tijdens een begrafenis) niet weg te slikken ;)

>

> Dat heb ik dus met muziek ook. :)

• Frans

Je weet het waarschijnlijk niet omdat het je niets zegt, maar je mist echt erg veel Daan, het is niet tranen zoeken, of lol zoeken, het is je binnenste (h)erkennen en verbaast zijn dat zoveel anderen echt niet zo verschillend zijn.

• Gonnie

Ik had een tante waar ik als pleegkind daar heb gebivakkeerd daar kon jij wel een dochter van zijn, het zelfde karakter die hield ook niet van muziek, daar moest de radio direct uit als er muziek op stond, en ook niet van bloemen dat vond zij takkenbossen waar zij last van had, en zij hield ook niet van dat gejank ,verdriet mocht je wel hebben, als je het maar niet liet merken. Genegenheid vond zij ook heel moeilijk om die te tonen.

Ja er zijn en waren nog wel meer van die types zo als jij bent,Daan.!

• Frans

Ik was jaren terug net zo, echt waar. Tot je door erg veel pijn en ongerechtigheid gaat, dan komt er een keuze aanwaaien, verbitteren of jezelf durven aankijken en dit binnenste ook bij anderen gaan zien.

• Douce.

Voor mij is het een niet te evenaren nummer, maar laten we het er maar op houden dat het een goede afsluiting is.

Leuk dat je het zo op kunt vatten. Positief toch?:)

Douce

• theo

Ik voel nu een lied op borrelen.

Zal ik een (gezien de titel van deze posting) eenvoudig edoch eveneens ontroerend benevens literaire hoogstaand lied voor jullie allemaal gaan zingen?

• Frans

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik voel nu een lied op borrelen.

>

> Zal ik een (gezien de titel van deze posting) eenvoudig edoch eveneens ontroerend benevens literaire hoogstaand lied voor jullie allemaal gaan zingen?

Ok dan, maar a.u.b. niet van J. De Heer. :S

• theo

Nou zeg, wat is daar nou weer mis mee?

Laat nu maar dan !

• Frans

:D