Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wie is de eerste en de laatste

• Ellen-Josee

theo Schreef:

——————————————————-

> Niemand hoeft het waar dan ook met me eens te zijn

> hoor, dat zou je toch moeten weten.

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat er steeds uitdagend gesproken wordt over mensen die vanaf hun hoge troon reageren.

Heus dan blijft dat rond gaan, je bezondigd je er dan zelf ook aan.

>

> Fatsoenlijk in discussie gaan over het onderwerp

> leek en lijkt me altijd al de enige juiste manier.

Nou dan doe je dat toch gewoon en zonder steeds te vertellen dat anderen slecht zijn.

Ik sta daar wel voor open. Tenslotte is het hier mijn topic en die gaat niet over klachten over medeprikkers.

Ik ben het er ook niet mee eens dat mensen voor aap, of weet ik veel uitgemaakt worden. Gewoon negeren is het beste.

Ellen

• theo

Ach ja, negeren, doe ik ook vaak.

OF..ik geef ze gewoon gelijk… dat streelt hun ego dan wel en zijn ze zeer tevreden.

Overigens is het natuurlijk wel zeer opvallend dat jij je vriendje Samuel nooit aanspreekt op zijn laatdunkende uitingen tegen/jegens medeprikkers.

Geef maar geen reactie.

Discussie gesloten !

• Stefan

De Zoon.

• Florin

theo Schreef:

——————————————————-

> Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt.

>

> Ik ben de eerst en de laatste; alles omvattend.

>

> “”Gewoon“” alles omvattend.

>

> “” Dat is gewoon zo “” ( met dank aan Florin.)

Nee hoor met dank aan Theo. Velen zeggen het eens in hun leven, weinigen echter herhalen het keer op keer , bijvoorbeeld ‘met dank aan Florin’ of met dank aan degene die zij het eens hebben horen zeggen of ooit zien schrijven. Je bent net een kind man .

Florin