http://cache1.bigcartel.com/product_images/34878682/LUECHURCHBAG_021CARTEL.jpg
hier verkrijgbaar
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlhttp://cache1.bigcartel.com/product_images/34878682/LUECHURCHBAG_021CARTEL.jpg
hier verkrijgbaar
¥ Lotje ¥ Schreef:
——————————————————-
> hihi:D:D moet even grinnikgappen haha . heb je
> inkopen gedaan
Nee, maar een shirt met de tekst ‘heb je vijand lief’ zou ik zo dragen. Voor anderen om te zien en voor mezelf als geheugensteuntje. Wel heb ik een t-shirt met de tekst (in het engels) ‘Gods achternaam is niet verdomme’.
kunnen mensen bij God brengen, maar woorden kunnen ook mensen bij God weghouden,
********************************************************************************************************
Ja dat bedoel ik eigenlijk te zeggen tegen PERI . Wilde het ergens ook schrijven in de topic van peri boven aan . Maar dacht laat maar . Een ander pakt het misschien anders op wat je schrijft dan.
Ik vind met een t-shirt kan je opladen , irritatie krijgen na roepen van wat heb jij aan .En loop je zo te koop met je geloof en al wat niet meer . Heb je liefde , dat straalt je wel uit , dat geef je , Dat zit in je …. Dat merken ze wel . Liefde ontvangt je en dat geef je.Kom helemaal geen t-hirt aan te pas althans bij veel mensen hoef dat niet.
Douce Schreef:
——————————————————-
> Die uiterlijke schijnvertoning slaat ook nergens
> op. Misschien een manier om mooie jonge vrouwen in
> beeld te brengen;)
> Het gaat om het innerlijk en om het voorleven.
> Woorden zijn mooi………….kunnen mensen bij
> God brengen, maar woorden kunnen ook mensen bij
> God weghouden, ondanks vroom gepraat.
>
> Douce
Het gaat ook niet om uiterlijke vertoning maar om mensen bekend te maken met het evangelie. Maar inderdaad, alleen zo'n t-shirt dragen maakt je geen volgeling van Jezus en ook geen evangelist. Er zijn plekken waar het zelfs mode is (niet in Amsterdam). Kraak je alleen af of heb je ook tips om het evangelie te verkondigen?
Periiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D
Er zijn plekken waar het zelfs mode is zei Peri
ja er is ook mode Dat je naakt loopt . op naakt stranden en weet ik waar overal . Zo kan je het ook zien . Liepen ze in de tijd van Adam en Eva ook .Maar is in deze tijd ook weer terug gekeerd . Blootloperij.
Doe jij daar aan mee:D:D
¥ Lotje ¥ Schreef:
——————————————————-
> Periiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D
>
> Er zijn plekken waar het zelfs mode is zei Peri
>
> ja er is ook mode Dat je naakt loopt . op naakt
> stranden en weet ik waar overal . Zo kan je het
> ook zien . Liepen ze in de tijd van Adam en Eva
> ook .Maar is in deze tijd ook weer terug gekeerd .
> Blootloperij.
>
> Doe jij daar aan mee:D:D
Het is op sommige plekken zo'n mode om christen te zijn dat iedereen meedoet, gelovig of niet. Dat lijkt wel rooms katholiek, maar we moeten dus niet met de mode meedoen maar Jezus volgen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?