Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

geld geven........

• 'en passant'

nihil

• Gonnie

Donker gedrocht de kerken, nu dat was mij nooit opgevallen, en ik vond toen indertijd dat ik Zondags heel lang geleden naar de kerk ging toch een gevoel van saamhorigheid om dat je de gemeenteleden kende, het was dan ook wel in heel klein stadje van nog geen 1000 inwoners. En de kerk was beslist geen donker gedrocht. :S

Die kerk wordt vaak nu nog steeds door toeristen bezocht.

Een dienst houden in de natuur is niet haalbaar, ja dan moeten geluidversterkers er bij te pas komen, het weer moet redelijk zijn ,en niet iedereen is in staat om op de grond te zitten of je moet je eigen stoelen meenemen.

En dan nog de vraag of niet gelovigen het dan dat niet hinderlijk vinden als er met geluidversterkers in de natuur gebruikt worden en dat in de stilte van de natuur, lijkt mij hinderlijk.

Maar ach Marith en Lotje misschien na zoveel jaren zijn de kerken hier verdwenen en komen er moskeeën er voor in de plaats, die zien er van buiten er mooi uit.

Een troost voor jullie in het vooruitzicht.:)

• Sietse 45

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> hhahah prachtig dit . hahaha:D:D Wat zou je zelf

> zijn denk je hahahha. ik lach me werkelijk slap

> met dit gezeik van je .

Dit komt uit jou toetsenbord,

en je kunt je er zelf heel goed in vinden?

• Frederik D

Jij was synodaal gereformeerd. Ik als als vrijgemaakt gereformeerde dorst dat niet. Onze God was toch net wat strenger en wraakzuchtiger.

• Frederik D

Vandaar dat Lotje nooit haar bron vermeldt.

• Frederik D

Als iedereen een eurootje geeft, dan blijft veel historisch erfgoed behouden.

• Frederik D

Een stoel huren? Niet bij de gereformeerden. Het Roomse klootjesvolk moest zeker staan?

• Frederik D

Hou op over kerkdiensten in de natuur. Het schuim komt me nu weer op de lippen. Afgelopen pinksterzondag naast de camping een kerkdienst in de natuur. Met geluidsversterkers. Mijn vloeken smoorden in het christelijke kabaal. Hoe durfden ze. Mogen ze met zijn allen straks voor eeuwig in de hel fikken. De godvergeten satanisten. Geluidsterroristen. Lawaaibarbaren. Decibelcriminelen. Afijn, toen wist ik het zeker: er bestaat geen goede God. Als er een goede God bestond, dan had hij die geluidsoverlastmisdadigers ter plekke doorboord met bliksemschichten bij heldere hemel.

• Gonnie

Weiger jij ook om kerkbelasting te betalen.??

• 'en passant'

nihil