Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

geld geven........

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Wie geeft wat hij heeft, is waard dat hij leeft.!

>

> Bron, klootjesvolk.

Mijn moeder had vroeger ook allerlei van dergelijke uitspraken, waaronder deze.

Ellen

• ¥ Lotje ¥

negatieveling Allen . Wanneer rot je op naar Amerika wat je de mensen wijs wil maken . Als je zoooo negatief bent over Nederland en geen zin meer in dit land heeft en altijd op jan en alleman commentaar heeft, is het niet over de prikkers dan over het politiek wat niet deugd in jou ogen…….Wat doe je dan nog hier . . Jij zet nu wat om aandacht te trekken . Je heb het nog niet eens over de topic . Echt taal van Zuid Rotterdams buurtje . Daar het schelden op hun lippen ligt .En goed bekend staat in Nederland Wat schreef Gonnie nou klootjes volk en dan schrijf ik het nog netjes (td).B)

• ¥ Lotje ¥

ik wil geven aan mensen in nood en die het nodig hebben . Niet voor de pracht en praal en plaatsgeld voor de kerk . Bidden moet niks kosten . De kerk VRAAGT om plaatsgeld . Schooien dus . Tis niet verplicht . Als men dan zegt de kerk moet ook onderhouden worden……. ik vraag niet om een kerk . Bidden kan je overal , ook gezamenlijk . Zelf buiten in de openlucht .

• Gonnie

Ja, en toch moeten kerken onderhouden worden, het wordt wel heel armoedig als alle prachtige kerken verwaarloosd worden.

Al is het dan alleen al uit historisch opzicht.

Alles heeft geschiedenis,ook kerken.

Als jij, zo als jij beweerd Rooms Katholiek bent opgevoed begrijp ik niet dat jij zo er over denkt, om niets er voor over te hebben om de kerken te behouden.

• Gonnie

En dan nog wat, ik was en ben nog in de veronderstelling dat gelovigen juist de behoefte hebben om hun geloof in gemeenschap met andere gelovigen samen te vieren, en daarvoor zijn de kerken gesticht.

Waarom laat jij nadrukkelijk weten dat jij gelovig bent en zelfs Maria vereerd , maar het gebouw kerk, mag in elkaar verrotten.:S

• Allen

Je bent en blijft gewoon een internettrol.

• ¥ Lotje ¥

Er zijn meer dingen die behouden moeten blijven , dat is niet een kerk alleen . Dan kan jeje salaris wel op zij leggen……..

• ¥ Lotje ¥

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> En dan nog wat, ik was en ben nog in de

> veronderstelling dat gelovigen juist de behoefte

> hebben om hun geloof in gemeenschap met andere

> gelovigen samen te vieren,Dat kan over al hoef perse niet in een kerk kan overal bidden . Ze doen soms een dienst buiten . ……… en daarvoor zijn de

> kerken gesticht.

> Waarom laat jij nadrukkelijk weten dat jij gelovig

> bent en zelfs Maria vereerd , maar het gebouw

> kerk, mag in elkaar verrotten.:Swaar heb ik dat geschreven . ?????

• ¥ Lotje ¥

hhahah prachtig dit . hahaha:D:D Wat zou je zelf zijn denk je hahahha. ik lach me werkelijk slap met dit gezeik van je .

• Otis

Daar zijn de kerken inderdaad voor, maar weet Lotje veel. ;)