Ik ken gen protestante kerken met bladgoud, jij wel?
Nou ja , hier en dar misschien een flinterdun laagje op een ornamentje bij een orgel.
De rest van mijn opmerkingen laat je aan jou voorbijgaan?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOver het algemeen en algemeen zijn de RK kerken?
Maar ik kan je wel vertellen waarom er schalen worden gebruikt hoor.
Zodat jij kan zien wat je buurvrouw/man op de schaal pleurt en dan wil jij er niet voor onder doen.
Overigens gebruikt men ook schalen om te collecteren bij massabijeenkomsten van charlatans die genezingsdiensten organiseren. Natuurlijk met hetzelfde doel.
juist. . en ga dan wel tegen de draad in met dit:
Jezus zegt: Let erop dat je geen geld geeft om door de mensen gezien te worden want dan heb je geen loon bij je Hemelse Vader
Daarbij een aalmoes is voor de armen . En dat een kerk betaald moet worden daar trappen wij allemaal in die naar de kerk gaan. Sterker nog ik betaal regelmatig als ik ga NIET./ geen plaatsgeld . En warempel zeg ze zeggen niks van jij moet betalen ………..
Waarom niet theo waarom zeggen ze niet he jij daar betaal eens???
Antwoord het is niet verplicht . Ze kunnen het niet verplichten . Ze moeten je anders uit Gods huis om zomaar te zeggen er uit zetten………
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?