Jongen, wat kan jij zeuren, zeg.
Wacht eerst af wat de voorzitter van het debat met het debat wil.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlperihelium Schreef:
——————————————————-
> Je doet zo vaag en naar de kerk gaan vond je ook al niks. Is je conclusie is dat de heilige Geest geen persoon is en ontken je de drie-eenheid?
Ik heb niet gezegd dat naar de kerk de kerk gaan niks is, integendeel stuur ik vele bekeerden juist wel. persoonlijk heb ik er problemen mee ja.
Nergens heb ik mijn conclusie openbaar gemaakt, ik praat niet voor mijn tijd. Misschien iets voor jou.
Dat mag je allemaal straks zeggen, althans dat begrijp ik uit Frans' berichten. In plaats van een rommeltje aan visies wil hij proberen om het debat onder te verdelen in diverse hoofdvisies.
Hoe zijn bij jou thuis de kasten ingedeeld? Liggen de schone sokken naast de borden en liggen de schone lakens onder in het aanrechtkastje?
Frans Schreef:
——————————————————-
> perihelium Schreef:
> ————————————————–
> —–
>
> > Je doet zo vaag en naar de kerk gaan vond je ook
> al niks. Is je conclusie is dat de heilige Geest
> geen persoon is en ontken je de drie-eenheid?
>
> Ik heb niet gezegd dat naar de kerk de kerk gaan
> niks is, integendeel stuur ik vele bekeerden juist
> wel. persoonlijk heb ik er problemen mee ja.
Je hebt er persoonlijk problemen mee, dat zei ik toch dat je zei dat jij het niks vond.
>
> Nergens heb ik mijn conclusie openbaar gemaakt, ik
> praat niet voor mijn tijd. Misschien iets voor
> jou.
Je wilt van anderen een direct antwoord maar zelf geef je die niet? Wat bedoel je met misschien iets voor mij?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?