Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Politiek, geloof, en Wilders

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Dus Wilders heeft een punt?

Wel meer dan één, maar zijn totaal programma kan ik niet ondersteunen.

• Frederik D

Zijn geen Europa-liefhebbers. Wilders-haters zijn vooral, of in elk geval voor een deel, onderbuikpopulisten. Maar je hebt wel gedeeltelijk gelijk. Onder hen zijn ook Europa-liefhebbers. Dus mensen die het prima vinden dat de Polen hier het wegtransport overnemen en Bulgaren de maffia versterken.

• Frederik D

Strategisch stemmen … Lijkt mij niet verstandig. Maar we leven in een democratie.

• perihelium

LeSage Schreef:

——————————————————-

> Uiteraard, anders help je niet. Maar dat is niet

> de pointe

Bedoel je waarom iemand verschil wil maken? Geef dan maar de redenen van niet gelovigen.

• keessie

Wat heeft Wilders hier mee te maken, dan lees ik ook nog dat een Christen niet op Wilders behoort te stemmen, mag een Christen dan wel naar behoren op de VVD stemmen?

De slogan is nu -meer geld naar de Grieken en minder naar de zieken-

Wie is er nu humaan?

• Frederik D

Over al dat geld moeten de Grieken een relatief hoge rente betalen en die betalen ze via verhoogde belastingen zodat vele gewone Grieken in de problemen komen.

En aan wie wordt die rente betaald? Aan onze banken en hun aandeelhouders.

Als je ze geld geeft, geef ze dan echt geld cadeau in plaats van leningen.

• LeSage

nee, dat is de vraag omdraaien.

De vraag was waarom je er gelovig voor zou moeten zijn.

• LeSage

is een griek minder dan een ziek?

of andersom?

• keessie

Je snapt het niet hoe ik dat bedoel en das jammer, als je zo begaan bent met die mensen en zo zijn er nog een paar, verkoop alles wat je hebt laat alles achter hier en ga die mensen helpen, kom over 5 jaar terug en we horen wel hoe het je gegaan is..

• keessie

Ach Frederik sinterklaas bestaat nu eenmaal niet.