Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Politiek, geloof, en Wilders

• Frederik D

Dus Vladimir woont bij jou thuis en bepaalt naar welk TV-net er wordt gekeken en uit welk Heilig Boek er wordt gelezen?

• samuel

Eerst goed lezen, en dat van die leugenaar zullen we je maar niet aanrekenen, kan je ook niks aan doen.

• CU

En zo is dat.

Als ik me bedenk dat bij het totstandkomen van de gedoogconstructie Fleur Agema van de PVV het voor elkaar kreeg om budget te maken voor 1500 paar extra handen aan het bed, en dat de Kunduzclub dat als eerste schrapte, vraag ik me af waar dergelijke beschuldigingen vandaan komen.

• Douce.

Ben ik met je eens, al zou ik zelf nooit op deze partij stemmen, maar dat terzijde.

Geert Wilders is als mens, als je hier en daar goed oplet en je oor te luisteren legt, een bijzonder sociale en aardige vent. Zeker geen racist.

't Lijkt er ook sterk op dat Wilders in zijn eentje de partij is en dat is natuurlijk niet zo. Eigenlijk een schande dat hij zwaar beveiligd moet worden, net zoals Van der Staay, dat zegt toch wel iets over bepaalde democraten.

Douce

• Frederik D

Als de islam zo vreedzaam is, dan is beveiliging overbodig. Ook Hirsi Ali wordt bedreigd.

• Frederik D

Uit de populistische onderbuik, CU. De Wilders-haters zijn de grootste populisten.

• Frederik D

Dan kom ik morgen in jouw woonkamer wonen. Moet je eens kijken wat je dan roept.

• Florin

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Toch hebben blijkbaar heel veel mensen het nodig

> gevonden om op de VVD te stemmen.

> Die moeten vooral niet klagen als ze straks uit de

> vuilnisbak staan te vreten.

Hey Ellen, 100% mee eens.

> Wat mij ook is opgevallen, is dat veel mensen op

> verkiezingsdebatten zijn afgegaan en niet op wat

> en wie er de laatste tijd politiek gepresteerd is.

Zelfs uit de debatten had men een goede keuze kunnen maken, Rutte is niet te vertrouwen en een rat voor NL.

Florin

• Florin

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Want?

Leg ik toch uit ?

Florin

• Florin

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Uit de populistische onderbuik, CU. De

> Wilders-haters zijn de grootste populisten.

Nee hoor, 't zijn europa-lovers.

Florin