Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbelgetrouw- bijbelstudie.

• 'en passant'

nihil

• Gonnie

Prachtige woorden dat is makkelijk geplaatst ja, maar er na handelen dat is een tweede, ik heb dat nimmer vernomen van die gene die ze heeft geplaatst. Net zo als met bijbel teksten en zegeningen die klakkeloos hier worden neer gekwakt, en dan nog menen dat zij daar heil mee brengen. Maar in ieder geval je kan er smakelijk om lachen.

• 'en passant'

nihil

• Frans

Zo is het maar net! (tu)

• Gonnie

Als jij meent dat jij de vrucht van Godsgeest naar hier brengt,dan zijn dan wel rotte vruchten,''Dame''

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Van mij mag jij kakelen als ik aan het woord ben,

> maar bijbelgetrouw is het niet.

Sorry maar Theo stelde mij een vraag.

• Ellen-Josee

Ik vind het één brei van gescheld en onterecht, want na enige tijd was ik weer online en probeer gewoon Theo's vraag te beantwoorden.

Verder heb ik helemaal geen boodschap aan dames die mij al op mijn nek springen vanaf dat ik mij hier op het prikbord profileer.

Dus als jij dat geouwehoer van Douce zo geweldig vindt, zegt dat meer over jou dan over mij.

Ellen

• Ellen-Josee

Hm komt het daar echt vandaan?

Deze gedachte gaat enorm rond in (bepaalde) christelijke kringen waar W Ouweneel ook komt.

Weet je ook waar het precies te vinden is?

Ellen

• Ellen-Josee

Bedankt voor je goede woorden Marith, het lag enkel in mijn bedoeling Douce iets goeds voor de nacht mee te geven.

Overigens heb ik steeds het goede voor met iedereen hier, ook al kan ik wel eens een keertje fel worden.

Ellen ;)

• Stefan

Waarom gedraag je je zo, vroeg ik.

Wie denk je daarmee een dienst te doen Ellen?