Ja, prediker vind ik vaak erg actueel trouwens.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDit is wat ik eerder zei, duidelijk toch. En gelukkig dat ook iedereen het snapt en, niet te vergeten, zijn eigen verhaal eruit kan destilleren:D:
http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/15900213/15901513/re-tekst-van-de-dag-%28%29#msg-15901513
In elk geval is het bord niet dood, mooi toch? Kan theo de homo's en de PVV ook weer als onderwerp laten varen, want provoceren kan ik ook, hiephiep. Want dan pas gaat iedereen weer eens op het puntje van de stoel zitten, al of niet handenwrijvend.
En ja, gerechtigheid en eerlijkheid, daar gaat het om (voor zover je als mens kunt beoordelen wat gerechtigheid inhoud in Bijbels perspectief en in Licht/Waarheid - om er maar eens een hier geliefde kreet tegenaan te gooien) en zeker niet, het om je heen kijken of anderen dat wel snappen of met God slijmen, wat dat dan ook zijn moge.
Douce
nee moet aanklikbaar zijn volgens Boris weer . Zet ik iets wat bron is ergens in een draad hiero . spring/sprong boris in mijn nek om de bron aanklikbaar te maken .Zie maar…… met de bedoeling zet de bron . en Frederik kwékt ook altijd . Je jat . dus nee ik zie nu de bron als de link die ik gaf . zo…… wie kaatst krijg hem lekker terug . ben weer weggies . ……….. slaap ze . .
Lotje schreef bron: hoddenbagh
Gepost door: Boris (—.speed.planet.nl)
Datum: 06 september 2012 10:00
ow Frans en de volgende keer ook zeggen als ze het bij mijn doen oké.()
ik wil het zo zeggen ik laat me even niet op mijn kop zitten . . als ik het doe dan is het gelijk zet de bronnnnn nu eens even anders om . Maar punky heeft gelijk . er blijven er steeds meer weg . dus aju paraplu . en schrijf wat je te schrijven wil ik lees het niet meer…… ik zie wel en kom terug als het over de bijbel gaat . ..en als ik tijd heb . . . er zijn zoveel andere dingen . moet je ook eens doen …..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?