Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

@ Theo

• Otis

Ja, dus?

• Douce.

Dus omdat jij je er niet in kan vinden (dat geldt voor nog enige andere prikkers hier) deugt het niet? Misschien wel eens bedacht dat jij zelf hierin ook een dominante rol speelt, omdat niets maar dan ook niets jouw goedkeuring kan wegdragen?

Douce

• Frans

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Zijn er speciale plekken om te bidden.?

Ja.

> Men kan toch overal en op elke tijd bidden,

100% ja!

• punky abaya

wat een gemeen, laf en absurd geklets Douce. Er zijn genoeg dingen die wel mijn goedkeuring hebben.

In elk geval ben IK 50 keer naar de kerk geweest (of zoiets). Ook op een klacht van mij reageert een andere kerk niet. Dus dan ligt het zeker niet aan mij.

Als ik echt zo negatief was geweest had ik de asielzoeker geen koffie aangeboden.

Maar ik begrijp het principe wel. Bij werk zoeken loop ik tegen dezelfde verwijten op.

Einde discussie. Het is inderdaad duidelijk dat ik hier niks meer te zoeken heb.

• Douce.

Bedankt voor de info.

Douce

• punky abaya

christen unie is lippendienst, meer niet.

• Douce.

Bedankt voor de informatie.

Die lippendienst van jou ken ik ondertussen wel.

Douce

• punky abaya

inderdaad, ik was de enige die de asielzoeker koffie aanbood. De rest van al die nette beschaafde mensen had het te druk met barmhartigheid.

• Otis

Het beste dan maar!

• Douce.

Fijn dat je deze info verstrekt.

Douce