nou je vroeg erom.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAls je mij, zonder schelden, iets serieus te melden hebt, ga gerust je gang. Zo niet (lees je gebries nog maar eens na), ben ik niet van plan nog met je te discussiëren.
Wil je praten over van alles en nog wat, kun je me altijd privé benaderen. Misschien heb je behoefte je eenzaamheid te doorbreken. Luisteren wil ik best, maar ik houd niet van grove taal, want ik ben niet jouw therapeute. En mij in verband brengen met laf en gemeen is het meest absurde wat ik in mijn leven heb gehoord. Dus de keuze is aan jou.
Douce
het was inderdaad erg gemeen wat je een paar draden hiervoor tegen me zei en ik heb beslist geen grove taal gebruikt. Daar moet je nou eens over ophouden. ik ben het laatste alleen tegen de Alouette uitgevallen, daarna eigenlijk niet weer.
Je bent niet mijn therapeute nee, en ik was ook niet van plan om jou als therapeute te gebruiken.
gr.
Als jij niet gaat inzien, juist als christen zijnde, dat het je eigen houding is (zelfreflectie) die maakt dat je je kop steeds stoot, blijf je tegen dezelfde problemen aanlopen.
Verder wens ik je het goede toe en blijf vooral je medemens met naastenliefde omringen.
Het ga je goed en vergeet al mijn welgemeende, goedbedoelde en christelijke pogingen maar, het doet er niet meer toe.
Dag punky, ik ga mijn weg gelukkig in vrede. En geloof me, ik heb veel op mijn bord momenteel, wat ik liever niet onder ogen zie, maar ik ben niet laf.
Douce
Bah, wat een arrogant en LAF gekwaak, afgelopen zondag waren er nog een paar honderd mensne die ook wel aan zelfreflectie mochten doen. Ja natuurlijk was het mijn schuld dat ik alleen naar huis moest. Het enige moment waarop die paar honderd mensen mij zagen was toen ze de collectezak voor mijn neus douwden.
Ik heb gedaan wat Theo zei, namelijk niet naar anderen wijzen. En nu is het nog mijn schuld. Het is duidelijk dat de kerk en ook het CDA vol lafbekken zit.
En Douce, ga niet de psycholoog uithangen want dat ben je niet. En wat die burte taal van mij betreft, daar moet je maar eens aan wennen. Je zit in je verwende beschermde omgeving. Het wordt tijd dat ze jou eens in een vleesfabriek zetten.
punky abaya Schreef:
——————————————————-
> Bah, wat een arrogant en LAF gekwaak, afgelopen
> zondag waren er nog een paar honderd mensne die
> ook wel aan zelfreflectie mochten doen. Ja
> natuurlijk was het mijn schuld dat ik alleen naar
> huis moest. Het enige moment waarop die paar
> honderd mensen mij zagen was toen ze de
> collectezak voor mijn neus douwden.
Heb je er poet in gegooid ?
>
> Ik heb gedaan wat Theo zei, namelijk niet naar
> anderen wijzen.
Niet luisteren naar die Theo.
Die gelooft niet eens in de Bijbel, maar schooit zo zijn onverdiende poet bij elkaar.
En nu is het nog mijn schuld. Het
> is duidelijk dat de kerk en ook het CDA vol
> lafbekken zit.
>
> En Douce, ga niet de psycholoog uithangen want dat
> ben je niet. En wat die burte taal van mij
> betreft, daar moet je maar eens aan wennen. Je zit
> in je verwende beschermde omgeving. Het wordt tijd
> dat ze jou eens in een vleesfabriek zetten.
Daan, eigenlijk ben ik klaar met dit prikbord maar op de één of andere manier wil ik me wel verdedigen. Om een antwoord op je vraag te geven, ja, ik heb poet in het zakje gegooid. Ik met mijn uitkering moet de nieuwe auto van de predikant spekken. In het verleden liet ik de collectezak wel eens aan mijn neus voorbijgaan maar dit keer niet.
De asielzoeker weigerde echter om er poet in te gooien en daar had hij groot gelijk in. Ik heb me dit keer netjes gedragen maar ik zag de asielzoeker op het puntje van de stoel zitten om weg te gaan.
Toch jammer dat Douce er niet bij was, dan had ze kunnen zien hoe braaf ik in de kerk was. Dan had ik haar nog wat om christelijk psychologisch advies kunnen vragen. Dan maar zonder koffie.
Ach Daan, ik til er niet zo zwaar aan, ik wilde alleen de stelling van Theo en Frans weerleggen dat nette beschaafde mensen zich wel netjes gedragen. Douce schijnt het ook al niet te snappen. maar ja, wij schreeuwerds zijn van een andere orde. Misschien moet ik toch de jehova=s maar eens proberen. Op school was ik vroeger verliefd op een heel mooi Jehova meisje. Maar ja, alle jongens waren verliefd op haar dus dat was weer jammer.
gr.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?