Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Artsenkoepel VS: Voordelen van besnijdenis groter dan gevaren

• Eliyahu

theo Schreef:

——————————————————-

> Doeturniettoe, evenmin als mijn bericht.

>

> E. struint altijd internet berichten af tot hij

> heeft gevonden wat zijn eigen visie onderschrijft,

> de rest is lucht voor E.

Bs'd

We moeten natuurlijk wel zien uit welke bron dit anti-besnijdenisbericht komt.

Het komt van de RK kerk, die niet de anti-christ is, maar anti-God.

Het is een verzameling beeldenaanbiddende kinderverkrachtende afgodendienaren, wiens haat voor de joden slechts voorbijgestreeft wordt door de moslims, want de joden aanbidden de enig ware God J-H-W-H die één is, en niet een drie-koppige afgod, gelijk de christenen.

En daarom verspreiden ze de meest grove leugens over de joden, zoals bv "Wetenschappelijk staat onomstotelijk vast dat besnijdenis schadelijk is."

Een groter leugen moet er nog uitgevonden worden.

• punky abaya

je slaat volledig de plank mis. Evolutie is juist bij uitstek zichtbaar in de religieuze sfeer. Met name Elijahu+´s rituelen horen hierbij. Het zijn corrupte rituelen die zichtbaar zijn in de evolutie van menselijke religieuze werken.

nou jij weer.

• Frederik D

Wat schrijft Felix Koffie over inwijdingsrituelen? Als cultuurpsychiater heeft hij daar vast wel iets over geschreven.

• theo

O o o .

ALLE Roomschen zijn kinderverkrachters en ALLE blondjes zijn dom en ALLE zwarten zijn criminelen en ALLE joden hebben grote neuzen en spelen viool en zijn fanatiek orthodox en natuurlijk allemaal palestijnenpesters .

• Frederik D

En alle kinderartsen zijn uiterst objectief en geen één van hen heet Dr. Spock.

• Alouette

Als er dan geen hout klopt van het KN-verhaal, dan kun jij ongetwijfeld aangeven waar ze precies in de fout gaan.

Dat de RK-kerk in een drie-eenheid gelooft, verandert niets aan de argumenten van Lody van de Kamp.

• Alouette

Wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb!

Opvoeden zou onmogelijk zijn.

Geen Donald Duck, geen Harry Potter.

Geen verhalen waar toverheksen of tovenaars aan te pas komen.

Arme christelijke kinderen.

• Eliyahu

Alouette Schreef:

——————————————————-

> Als er dan geen hout klopt van het KN-verhaal, dan

> kun jij ongetwijfeld aangeven waar ze precies in

> de fout gaan.

>

> Dat de RK-kerk in een drie-eenheid gelooft,

> verandert niets aan de argumenten van Lody van de

> Kamp.

Bs'd

Ik heb je net laten zien waar het artikel de fout in gaat, maar ik zal het nog een keertje doen:

En daarom verspreiden ze de meest grove leugens over de joden, zoals bv "Wetenschappelijk staat onomstotelijk vast dat besnijdenis schadelijk is."

Een groter leugen moet er nog uitgevonden worden.

Als het schadelijk is, waarom zeggen dan de Amerikaanse Academie voor Kinderartsen, dat het voordelig is?

Waarom beveelt de wereldgezondheidsorganisatie het dan aan?

En ook de UNAIDS?

Besnijdenishaters zijn AIDS lovers.

Lees hier in de afgelopen decennia de besnijdenis VELE MILJOENEN levens gered heeft:

https://sites.google.com/site/bergzion/wegvel

• Frederik D

De Wereldgezonsheidsraad beval ook de homeopathie aan.

• Frederik D

http://www.skepsis.nl/who-rapport.html