Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Pastoor weigert doop baby lesbisch stel

• samuel

Oh nou wil je het weer op empathie gooien! Geef gewoon antwoord op de vraag: Is het de wil van het kind om gedoopt te worden of van zijn/haar homoseksuele ouders?

En is het kind dan de dupe van de begeerte van zijn homoseksuele ouders die een kind wilden?

• theo

Nee hoor, ik ontwijk nooit antwoorden.

Wel antwoord ik een wijze of een zot naar zijne/hare wijsheid of zijne/hare zotheid.

Je wilt het natuurlijk niet weten en niet lezen en niet begrijpen rn zeker niet erkennen maar ik neem je zelden serieus met je hardheid, je puberale manier van discussievoeren en je sneren en beledigingen naar mij en anderen die een mens onwaardig is en zeker een mens die zich christen noemt en zeker een mens die zich christen noemt en zich zelf hoger acht dan wie dan ook.

• Frederik D

Ben je dan onzeker? Wat dan nog? Misschien ben je wel sympathieker als jij je onzekerheden eerlijk belijdt.

Je hoeft niet even geharnast te zijn als Samuel.

• theo

Dag keessie.

• samuel

Ja zo zie je maar de aard van het mannetje keessie.

• samuel

Gelukkig maar anders moet ik het weer komen halen theo.

• Frederik D

Soms is het, met terugwerkende kracht, de wil van een ouder kind of van een volwassene om als kind gedoopt te zijn.

Psychologie lijkt niet aan jou besteed.

• keessie

Gooi dit hele draadje maar in de vuilnisbak, het is mijn eigen geplaatste onderwerp dus mag ik aannemen dat ik dit mag vragen.

Vr gr keessie

• samuel

Nee Gonnie vrouwtje daar gaat het niet om, de kinderdoop is niet Bijbels en daar wordt ook geen kind door gered, leer nu eens van wat er al vele malen eerder gebracht is!

• Frederik D

En van het mannetje Samuel, Samuel.

Hoe belangrijk kan een komma zijn. Dus kommacopulatie is geen zonde.