Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Pastoor weigert doop baby lesbisch stel

• keessie

Je komt met een reactie waar ik antwoord op het gegeven, jij erken de kinderdoop als Bijbels das duidelijk, mijn zus heeft zich overlaten dopen omdat zij afstand nam van die RK-clan, maargoed volgens Theo kan dat niet het overlaten dopen dan.

Maar kan het niet of mag het niet?

Trouwens waarom snappen bv Samuel,Florin,Ellen, Boaz om er zomaar een paar te noemen mijn antwoorden wel, en jij niet Theo hoe kan dat?

• samuel

theo Schreef:

——————————————————-

> Ik ben onstellend bang voor jou Samuel, dat blijkt

> wel uit mijn reactie richting jou Samuel.

Je smeekbede naar mij toe bedoel je theo?!

>

> Ik zit te trillen, te schudden en te beven als ik

> je naam voorbij zie komen Samuel.

Dat is nu eens eindelijk een eerlijk antwoord van je theo!

• theo

Waarom ga je niet in op mijn reactie en probeer je (wanhopig?) anderen erbij te halen om ..ja om wat? om je eigen onzekerheden te verbloemen?

• Frederik D

Probeer je eens in anderen te verplaatsen, in dat kind, in die ouders … Of vraag ik nu teveel?

• theo

Jij krijgt met alle genoegen van mij weer het latse woord Samuel.

• Frederik D

Samuel de Verschrikkelijke, Samuel, Gesel Gods …

• keessie

Stel dat dat kind bv op 5 jarige leeftijd alsnog in de kinderdoop(!) geloofd kan het zich alsnog laten dopen dus dat het punt helemaal niet.

• keessie

Jij bent echt een vuil manneke Theo, bij deze haak ik af je neemt die Friezen maar in de maling maar mij niet.

Dag Theo

• Frederik D

Maar het kind zal zich herinneren dat het verworpen werd uit de naam Gods.

• Gonnie

Kinderen bij de Rooms-katholieken die worden als baby's direct gedoopt om dat zieltje te redden voor het geval dat het kind niet zal blijven leven,.

Maar daar had die pastoor geen boodschap aan die weigerde het kind te dopen om dat de ouders lesbisch waren.

Het gaat om de schandalige houding en weigering van die pastoor.

Maar het is natuurlijk heerlijk om Theo daarover aan te vallen om dat Theo het uiteindelijk bij het juiste eind heeft.