Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Pastoor weigert doop baby lesbisch stel

• samuel

theo Schreef:

——————————————————-

> Als jij nou eens een straatje om zou gaan Samuel.

Ben je bang voor me theo?

>

> Is dat wat Samuel?

Nee niet echt, maar het staat je vrij je eigen advies op te volgen theo.

>

> Gewoon niet meer op me reageren Samuel.

Dit is een vrij prikbord, en wat je brengt kan je niet Bijbels onderbouwen, daar het hier een Bijbelprikbord is reageer ik op wie en wanneer ik wil, dat is nu vrijheid theo.

>

> Lijkt dat je wat Samuel?

Nee dus theo!

• keessie

theo Schreef:

——————————————————-

> Dat lijkt me een uitstekende gedachte.

>

> OF

>

> Je kunt ergens ook vast wel een boekje vinden: Hoe

> leer ik de bat teren.

Maar dan op jou manier he Theo dat jij het snapt, ik zoek me een slag in de rondte op internet “in debat gaan met Theo je weet wel die Theo van bijbelprik”

• samuel

Je snapt het werkelijk niet! Heeft dat kind om zijn doop gevraagd of zijn homoseksuele ouders die om hun begeerte te voeden een kind hebben genomen? Want daar is het kind werkelijk de dupe van toch?

• theo

Het is zinloos, uitzichtloos, reddeloos, klakkeloos, redeloos, vruchteloos, van Gend en Loos en wattisserloos en nodeloos en nogmeerloos om met Samuel van gedachten te wisselen want Samuel wil en kan zijn gedachten niet wisselen, Samuel heeft maar één doel en één tamelijk egoistisch trekje: IK HEB GELIJK EN ALS IK GEEN GELIJK HEB DAN HEB IK TOCH GELIJK.

• theo

Ga je nog zinnig in op mijn reactie, op mijn verantwoording die ik aan jou moest geven?

• keessie

Jij snapt er dus helemaal niets van.

• theo

Ik ben onstellend bang voor jou Samuel, dat blijkt wel uit mijn reactie richting jou Samuel.

Ik zit te trillen, te schudden en te beven als ik je naam voorbij zie komen Samuel.

• samuel

Door in dom en redeloos geredeneer te vallen maakt je niet echt bijdehanter theo , en zoals gewoonlijk ontwijk je hiermee zoals altijd de antwoorden die je eigenlijk zou moeten geven. Wijzen met je vingertje dat kan je wel, maar vragen beantwoorden daar heb je moeite mee.

• Frederik D

Het begrip empathie is jou echt onbekend? Ik proef bij Keessie soms enige empathie. Maar bij jou …

• Frederik D

Leg eens uit. En niet met kretologie maar in een klein betoogje.