Waarom zijn de bananen krom . Als jij iets zet hoe komt dat Theo als je een topic zet ?? Nou bij mij schiet het ineens eens binnen of denk er over na .
Er is idd zoveel wat de mensheid aan hun klompen lappen .
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> JG maken zich druk over bloedtransfusies, ZDA maken zich druk over zaterdag/zondag als rustdag, veel anderen maken zich druk over homosexualiteit en wllamaal zijn we selectief in het opvolgen van
> Gods ge/verboden.
>
> Het te erkennen en bearbumenteren waarom..daar zittum de kneep.
Je haalt de zaken een beetje door elkaar lijkt me Theo.
Bloedtransfusie staat niet in de tien geboden, homoseksualiteit ook niet, de rustdag wel.
Wat denk je, dat ‘een heilige dag’ maar iets te maken heeft met deze maatschappij? Ik denk helemaal niets.
Als je leest wat Jezus deed voor werken (..) op de Sabbat, dan zijn dat werken van ‘bediening en genezing van de mens’.
Bediening en genezing omdat deze mensen aangeraakt worden door het werk van de Geest, zie de Efeze 2 tekst; http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/15807851/15809721/re-genesis-3-22-en-verder#msg-15809721
De werken van het aardse lichaam, houden op met de kruisiging/overgave van dit lichaam, op de dag vóór de Sabbat.
Sabbat is Scheppen door de Geest.
Je moet niet raar doen jij zelf gaf me dat van die 930 jaar en ook Samuel . dus liet niks links leggen .
En geef maar toe dat je ook zondig op sabbat…
ik ga nog even in de tuin zitten . Dus ben even weg nu . Je bent niks nieuwsgierig Theo Als je niet reageert denk jij dat mensen alles links laat liggen je zou nog niet in de tuin van jou mogen gaan zitten ::o
Laat niemand U daarom oordelen inzake eten en drinken of met betrekking tot een feestdag of een viering van de nieuwe maan of van een sabbat, Johanan.
Je maak me nieuwsgierig . Wat doe jij Johanan als je werkgever zegt je werkt nu en het is sabbat???
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?