Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Leesvoer: Bijbelse geschiedenis

• theo

Geen argumenten meer en dan maar op de persoon.

Het is een voortreffelijk geweldig fantastisch edoch doorzichtig beproefde overweldigende fantastische steeds terugkerende methode voor velen.

DUS…… troost je met de gedachte dat je niet alleen staat in deze doorzichtige en beproefde alsmede doorzichtige methode.

• theo

Super argument…geweldig….dankuwel…

• theo

???

Energie steken in wat ??

Je platst gelovige tussen aanhalingstekkens als het over mij gaat en dus vind je mij vast geen goed/juist gelovige en dus kun je bij Toeter in de klas die op de persoon speelt en niet op het onderwerp.

Verder alles goed?

• theo

???

Energie steken in wat ??

Je platst gelovige tussen aanhalingstekkens als het over mij gaat en dus vind je mij vast geen goed/juist gelovige en dus kun je bij Toeter in de klas die op de persoon speelt en niet op het onderwerp.

Verder alles goed?

• Frederik D

Ja, dat denk ik.

Er zijn uiteraard allerlei horizontale verschillen tussen astrologie en christendom maar ik zie geen verticale verschillen. Beide zijn evenveel waard.

De een zweert bij de sterren (dwaalsterren, planeten), de ander zweert bij Jezus.

• punky abaya

en jij bent kwaker nummer 2.

• punky abaya

jij hypocriet

• theo

Jij gaat natuurlijk nog even uitleggen waarom ik hypocriet ben/zou zijn.

• theo

DAT ga je ook nog uitleggen/beargumenteren neem ik aan. !!

• LeSage

En toen bleef het stil…….