Er staat niet echt demonisch lees vers 11 ook maar. Maar die legers van de oosterse koningen de koningen van die van de opgang van de zon komen zullen zeker onder demonische leiding staan. het is een verzameld leger en erg groot. Openbaring 16.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOm je even wakker te schudden een land als China met 1,5 miljard inwoners en daarvan zit laten we zeggen 1% in het leger dat zou dus een leger zijn van 15.000.000 soldaten reguliere dienst. Wat nu als een land als China ter oorlog zou gaan hoeveel zouden zij er dan nog oproepen om in het leger te dienen?
Een heleboel kunnen we zeggen, dan Is er nog een grote staat in de zelfde regio India, ook dit land heeft meer dan een miljard inwoners en een leger van 10.000.000 manschappen dat is ook 1%, kan je je voorstellen als dit land samen met China gaat optrekken naar het midden oosten?
Voor een demonisch leger wat jij zegt hoeft er geen rivier droog gelegd te worden demonen zijn geesten! Denk daar eens over als je de Bijbel leest.
Miracula Schreef:
——————————————————-
> Het Midden-Oosten machtiger dan China? Moeten ze
> dan niet eerst de islam opdoeken?
Bs'd
De hele islam is niet in staat om een paar miljoen joden in Israel er onder te krijgen.
De islam is een lachertje.
Het gaat tegenwoordig niet om aantallen, maar om brainpower. En daar blinken de joden in uit.
samuel we kunnen hier nog een hele avond over door lullen maar dat was ik niet van plan. Je hebt ongelijk. Zo zijn er engelen van de Eufraat die de rivier gaan droogleggen.
De chinezen kunnen wel 10 miljoen mensen op de been brengen maar waarom zouden ze dat doen? De chinezen hebben totaal geen intetessre in Israel.
Jij mag l*llen ik converseer gewoon liever, en jij hebt ongelijk er zijn geen engelen van de Eufraat en er is engel die een schaal uitgiet een Godsoordeel!
Ik hoef er niet echt met jou een avond vullend gesprek over te houden. Waar gaan alle oorlogen om? Deze zal hoogst waarschijnlijk om grondstoffen gaan!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?