Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Damascus

• Frederik D

Dat wel. Jezus is gewoon in Barthlehiem geboren.

• Frederik D

Jouw geloof maakt slechte dingen in je wakker, zoals bijvoorbeeld de smoezerij.

• samuel

Gebrek aan argumentatie, en dan met een smoesje komen, dat ongeloof brengt toch wel nare trekjes aan het licht.

• samuel

De Eufraat stroomt ook door Syrië, en in Irak zijn inderdaad meerdere rivieren zoals de Tigris, maar de Eufraat is de grootste en de breedste een echte natuurlijke barrière.

• Ellen-Josee

Grappig, ja zo zegt de rijdende rechter het ook nogal eens :)

• CU

Op dit moment gaande? Een profetie?

Benhadad , een koning, leefde ongeveer 900 jaar voor Christus.

• samuel

Goh, dat wisten we nog niet! Bedankt voor de informatie.

• Frederik D

De Bijbel is streek- en tijdgebonden. Jij ontkent dit en beargumenteert je ontkenning met smoesjes.

• samuel

Topic gericht blijven geen smoesje verzinnen om te prikken.

• Ellen-Josee

Ik val nog even vanuit een andere hoek je topic binnen :)

Ik blijf me trouwens wel steeds afvragen of die Assad nu echt zo'n slechterik is. Ik heb ook goede dingen van hem (en zijn vrouw) gezien en de christenen dragen hem op handen. Mogelijk zijn die bang voor een totalitair Islamistisch regime. Het zou best kunnen dat die rebellen op een achterbakse manier de zwarte piet naar Assad aan het toespelen zijn. Ik ben blij dat we daar niet hebben ingegrepen want:

Het is net hetzelfde als met Egypte die zo nodig Mubarak af moest zetten. Maar deze man had wel voor betrekkelijke vrede met Israël en het ‘Westen’ gezorgd.

En nu is het daar ook een chaos en gaat het dezelfde de kant op van een totalitair Islamistisch regime. Het is niet wat het volk verwacht had en het valt enorm tegen!

Ook het feit dat Kadaffi (het was een rotzak dat weten we allemaal) gauw even werd doodgeschoten zodat hij niet berecht kon worden, wekte mijn weerzin op. Vooral omdat de internationale troepenmacht (waaronder de Nederlandse) de rebellen geholpen hadden en dan toch gauw even een moord plegen. Totaal respectloos, niet alleen tegenover Kadaffi maar ook tegenover onze legers. Sindsdien denk ik: laten ze het daar zelf maar uitzoeken.