Het ellendige is dat ik je gelijk moet geven.
Mensen heel erg missen is vreselijk.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDat is werkelijk heel naar voor je Johanan. Ik wens je sterkte en ik wens je ook dat je uit die greep van verdriet komt.
Hier op het prikbord zijn meer mensen die heel ziek, of heel eenzaam en verlaten zijn en velen hebben geliefden verloren.
Veel mensen reageren vanuit hun eigen pijn. Sommigen laten het weten als er iets is, anderen heel subtiel of helemaal niet.
Het prikbord gebruiken als therapie hiertegen lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee.
Omdat het hier om discussies over de Bijbel gaat en ik kan b.v. niet de ideeën van de Jehovah Getuigen overnemen, omdat het zo beroerd met jou gaat.
Zelf ben je ook niet van plan van standpunt te veranderen toch?
Discusieren met andersdenkenden, is natuurlijk iets totaal anders als prettige gesprekken hebben met broeders en zussen uit je eigen denominatie.
Dus je zou het daar kunnen zoeken, ik zou niet weten waarom jij je ‘groot’ moet houden tegen de Jehovah Getuigen, als je zo geweldig verdriet hebt.
Als ik je advies mag geven; ga samen met anderen iets doen voor mensen die hulp nodig hebben. Zoals de eenzamen, de daklozen, verwaarloosde kinderen, zieken of ouderen. Je kan vast wel bedenken waar je hart naar uitgaat. Je kunt dan eens met andere vrijwilligers praten over jouw probleem, je hebt afleiding en je kunt iets goeds doen. Lijkt dat je nu geen goed idee? Dan kan je daarnaast hier op het prikbord om jouw overtuiging uit te dragen.
Ik hoop dat je spoedig uit die put komt en wens je de onmisbare nabijheid en de troostende hand van Yahweh toe.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?