Niet weggaan/wegblijven Johanan.
Dan laat je toe dat een ander jouw emotie gaat bepalen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlBijzonder dat je dit wilt delen Johanan.
Steun in het geloof echter, kan je zeker vinden in de teksten; deze teksten geven zicht op de belofte die elk mens kan omarmen die hiervoor open staat.
Onderschat de waarde van de bijbelteksten, en wat ze met je doen niet. En blijf bij jezelf, zoals je al doet. (tu)
Beste Johanan,
Ik kan alleen maar delen in je verdriet, ik heb niks tegen jou persoonlijk, maar wel tegen het genootschap waar jij deel vanuit maakt, en dat is wat jij hier tentoonspreid hun leer die in mijn ogen vals en verdraait is, en daarmee elke christen zoals ik al aangetoond heb als vijand beschouwt.
Maar dat neemt niet weg dat een mens intens verdriet kan hebben, en dat kunnen we alleen maar delen, als je op dit moment zo emotioneel kapot aan het gaan bent. Kan je beter niet hier komen prikken, je weet hoe het er hier aan toe gaat. Het is niet de bedoeling elkaar te kwetsen, maar wel ons geloof tegen het daglicht houden en kijken of het dat kan verdragen.
Als je een roep voor hulp doet dat kan en mag, maar dan kan je mij of een ander persoonlijk benaderen door een privé bericht te sturen, ik weet zeker dat deze met respect en alle privacy worden behandeld. Een wanhoopsdaad als dit op een openbaar bord heeft twee zijden, en daar moet je wel rekening mee houden.
Ik wens je alle sterkte toe met het verwerken van je verlies, en weet dat er een Heer is waar je altijd terecht kunt.
In alle oprecht geschreven, en met vriendelijke groet.
samuel
Johanan net zo als Frederik heb ik het zelfde als ik ook jouw naam zie dan denk ik aan het verdriet wat jij hebt, ik heb het altijd zo triest gevonden ook toen ik heel jong was als bij een bejaard echtpaar de vrouw eerder weg valt dan de man, om dat juist vrouwen toch zich zelf beter kunnen redden.
Mijn broers zijn hoog bejaard en hebben hun vrouwen nog en ik hoop zo dat mijn schoonzusters mijn broers overleven. Ik ben zo bang voor het verdriet wat zij dan zullen hebben, als hun vrouwen eerder gaan.
En weet Johanan dat ook hier prikkers van jou houden ,dat weet ik zeker want jij bent een fijn mens.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?