Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Alweer??????

• theo

U kunt nu verder meelezen.

• keessie

Je valt in herhaling Theo.

Herhaling is iets wat al eerder geweest is

• theo

Re: Alweer??????

Gepost door: theo ()

Datum: 08 juli 2012 22:59

Gepost door: theo (—.sub227.ddfr.nl)

Datum: 08 juli 2012 22:05

Beste keessie, je bent vast een goede knul maar lijkt het je ook wat om in debat te gaan ipv aldoor wat losse kreten te deponeren?

• M*j*r**

keessie Schreef:

——————————————————-

> Zucht jij maar lekker Mjr volgens Theo komt een

> ieder uiteindelijk in het Koninkrijk van God.

Ik zal het proberen makkelijk te maken.

Jezus zegt:

21 Niet een ieder, die tot Mij zegt: Here, Here, zal het Koninkrijk der hemelen binnengaan, maar wie doet de wil mijns Vaders, die in de hemelen is

48 Gij dan zult volmaakt zijn, gelijk uw hemelse Vader volmaakt is

Doe jij de volledig de wil van God, zoals Jezus dat deed? Zo nee, dan zal jij het Koninkrijk der hemelen niet binnengaan.

Jezus zegt dat we volmaakt moeten zijn/worden gelijk God volmaakt is? Ben jij even volmaakt als God?

Waar ga jij dan wel heen na jouw fysieke aardse dood? Laten we het maar een hemels tussenstation noemen waar ook de Liefde heerst en waar de je Liefde van God ervaart.

Gods Koninkrijk is voor de Jezussen op deze wereld. Daar “kom je niet zomaar in” zoals Jezus zelf zegt. Alleen zij die de wil van God doen.

• M*j*r**

Ja, en toen ik jou las zag ik dat ik dus niet de enige was met die visie :)

• keessie

Mjr ik beweer ook niet dat een ieder het Koninkrijk zal betreden dat zou onbijbels zijn.

• M*j*r**

keessie Schreef:

——————————————————-

> Mjr ik beweer ook niet dat een ieder het

> Koninkrijk zal betreden dat zou onbijbels zijn.

Oké.

Maar veel christenen denken dus dat dit onder alverzoening verstaan wordt. Dat men sowieso het Koninkrijk zal betreden ook al geloven zij niet. En dat is niet waar. En voor zover ik Theo gelezen heb, bedoelt hij dat ook niet.

• theo

Het koninkrijk der hemelen is dan ook niet per definitie het hiernamaals.

• keessie

Dat bedoelt hij wel Mjr en als hij een kerel is gaat hij dat nu beamen.

• keessie

O ga je nu op die fiets Theo!