En dus?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlik loop hier al een tijdje mee op dit bordje en ik kan je verzekeren dat die zogenaamde alverzoeningsleer met de regelmaat langskomt het vers dat je uit de Openbaring aanhaald zegt meer dan genoeg, maar mensen zijn hardleers(zijn net kinderen die in sprookjes blijven geloven) , het ene eeuwige is het ander eeuwige niet, althans zo verkondigen bepaalde mensen dat hier.
Dan komt de onverbiddelijke vraag ( zit daar het woordeken bidden in?..taal is mooi !!) wat is een ongelovige.
Volgens veel van mijn medechristenen ben ik een ongelovige.
Iemand noemde zeer consequent een atheist die denkt gelovig te zijn.
Een ongelovige is dan iedereen (IEDEREEN) die niet dezelfde bijbelse/geloofs visie kan/wil delen dan de degene die die zichzelf als juist/zuivergelovige acht.
Talloze christelijke groeperingen denken er echt zo over en dan heb ik het niet (alleen) over (extreme) sekten.
Dan komen er echt inderdaad maar een handjevol mensen jubelend voor Gods troon en de rest ( 90- 95- 98 % ?) zal nooitophoudend voor immer en altijd en eeuwig branden in de poel des vuurs !!
Hoe die mensen omgaan met teksten in de bijbel en liederen die spreken van Gods genade dat wet ik niet.
Nou ja, dat weet ik eigenlijk wel natuurlijk .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?