Je draait volledig door Peri, volgens mij is het tijd om hulp te zoeken, ik meen het.
Wat je vandaag laat zien is ver beneden ieder normaal peil, laat staan dat het getuigt van enige navolging van Jezus Christus.
Gênant!
Douce
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDouce Schreef:
——————————————————-
> Je draait volledig door Peri, volgens mij is het
> tijd om hulp te zoeken, ik meen het.
> Wat je vandaag laat zien is ver beneden ieder
> normaal peil, laat staan dat het getuigt van enige
> navolging van Jezus Christus.
> Gênant!
>
> Douce
Je zit al maandenlang raar tegen mij te doen en zeg je weer zoiets. Het is je vergeven.
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Nee hoor keessie echt niet, het is naar aanleiding
> van iets,wat ergens op toepasselijk is.
> En ik ben niet bang voor de dood, en ik houd mij
> er dagelijks mee bezig. Ik ben goed op leeftijd en
> hoop geen 100 te worden.
Nee?
Ik hoorde vandaag een verhaal over 2 predikanten; de één was 92 en de ander 60. Zegt die van 60 ‘ik hoop dat wanneer ik jouw leeftijd heb ik ook nog zo goed kan prediken’. Zegt die ander: ‘dan kom ik die dienst zeker bijwonen’.
Verder geen commentaar. Ik ken dat liedje ook niet.
Groet, Ellen
Leeuwenhart als atheïst, Le Sage als twijfelaar, theo als zelfverzekerd christen zitten bij elkaar en wat tegen elkaar op te scheppen overbijbelse zaken.
Tot ze er genoeg van kregen en over aardse zaken begonnen.
Na wat heen en weer gepraat over koetjes en kalfjes en sigaren en bier en snacks besloten ze een weddenschap af te sluiten.
Leeuwenhart met 27 kratten bier, LeSage met drie honderd kippenpootjes en theo met 24 pakjes shag apart opgesloten in een grot voor 4 weken.
Zo gezegd zo gedaan..na 4 weken;
Leeuwenhart; Burp en hips..dat was goed te doen, dankzij de stilte en de alcohol ben ik, door erbij te mediteren christen geworden..
LeSage: Hik, en boer… zo dat was lekker, lekker stil zonder al het krakeel op het prikbord.
theo…Heeft iemand ook een vuurtje?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?