Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wie kent dat lied wat nu steeds in mij op komt maar

• keessie

Die bestaat volgens jou toch niet.

• keessie

Met dit weer heb je weinig wol nodig X(

• theo

Ook dit is alleen maar op de persoon gericht net als Ellen.

Niks over wat voor onderwerp dan ook.

• keessie

Veel kletskoek van jou kant Frederik,er is een God en dat is de God van Israel (dus velen zitten er idd naast), en hoe anderen daar over denken is hun probleem.

• Frederik D

Nee, ik niet. Maar het ging dan ook niet over mijn kussen maar over dat van Boaz en die gelooft wel heilig in de Duivel en zijn ouwe moer.

• Frederik D

Maar met of zonder wolletje (wollen borstrok), men blijft wollig.

• keessie

De kennis die Boaz heeft daar kun jij niet aan tippen, jij dwaalt hier rond als een slang en daar hoor ik bv Theo nooit over.

• Marjorie

Boaz:

"S'avonds ga ik vissen als het mooi weer is, vandaag was de vangst een graskarper van over de meter'

Je bent een held. Een weerloze vis voor het lapje houden en dan toeslaan. Visserslatijn is jou ook niet vreemd.

Maar ik wens je veel geluk met je kat!

• CU

Bij het aanhoren als kind/puber van preken ging het dikwijls over het verwekken van kinderen uit je lendenen. Wel, dat kon ik gezien mijn biologische bouw nog wel begrijpen.

Maar later begreep ik er niets meer van toen ik 1 Petrus 1:13 las:

Omgord daarom de lendenen van uw verstand, wees nuchter en hoop volkomen op de genade die u gebracht wordt in de openbaring van Jezus Christus.

• M*j*r**

keessie Schreef:

——————————————————-

> De kennis die Boaz heeft daar kun jij niet aan

> tippen, jij dwaalt hier rond als een slang en daar

> hoor ik bv Theo nooit over.

Waarom zou Theo dat moeten doen?

Een Ware Christen heeft overigens geen last van ronddwalende slangen. Een Ware Christen vraagt ook niet constant wat iemand doet op dit bord. Denk er maar eens over na en lees eens in de bijbel waarom dit zo is.