Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

"Niet bewijzen dat God bestaat"

• Sfred+

Klopt, maar de F5 toets werkt niet bij mij, doerakje. (:P)

• perihelium

ik maak geen grapje

Gepost door: Sfred+ (—.revip4.asianet.co.th)

Datum: 03 juli 2012 17:44

Ik knipoog om dat ik het gevoel heb dat je een grapje maakt, want ik zie echt niets, vandaar.

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Klopt, maar de F5 toets werkt niet bij mij,

> doerakje. (:P)

Volgens mij ben je een bekende en ik denk dat ik weet wie.

• samuel

Dat stond er ook toen hij voor de eerste keer een reactie naar mij prikte, vandaar dat k toen al wist dat hij vanuit Thailand prikte.

• perihelium

samuel Schreef:

——————————————————-

> Dat stond er ook toen hij voor de eerste keer een

> reactie naar mij prikte, vandaar dat k toen al

> wist dat hij vanuit Thailand prikte.

Ja soms staat het er en soms niet. Iemand vertelde me laatst van die F5, ik meen Boris.

• Sfred+

Ik ben alleen gefascineerd dat mensen in 2012 zo rotsvast in geloof geloven. En ik ben echt benieuwd hoe de RKK zal reageren zodra het wetenschappelijk duidelijk bewezen wordt dat er geen schepers bestaat.

• perihelium

samuel Schreef:

——————————————————-

> Ik denk dat het gewoon weer een flop is net als de

> vorige keer, met hun deeltjes versneller! :)

Wat bedoelen ze eigenlijk met een ‘goddeeltje’ en waarom zou het niet gelovigen moeten aantonen dat God niet bestaat?

• samuel

Boris, is dat niet diegene die zijn vakanties in Thailand doorbrengt?

• Sfred+

Denk je dat, of hoop je dat?

Komende woensdag 4 juli is geen gehakt-dag, maar Higgs-dag, als CERN om 09.00 uur ‘s morgens – vol verwachting klopt ons hart – middels een seminarium de resultaten bekend zal maken van de jacht op het Higgs boson met de ATLAS en CMS detectoren van de Large Hadron Collider. Als opwarmertje voor die media-gebeurtenis werden vandaag de resultaten bekendgemaakt van de botsingen van protonen en antiprotonen die in de Verenigde Staten zijn gedaan in de Tevatron deeltjesversneller van FermiLab, waargenomen met de CDF en D0-detectoren, ‘concurrenten’ van LHC/ATLAS/CMS. Die deeltjesversneller bij Chigago stopte vorig jaar 30 september door bezuinigingen met botsingen en begin maart werden in Moriond al resultaten bekendgemaakt, waaruit bleek dat bij 10 inverse femtobarn (=500 biljard botsingen!) in de Tevatron een signaal van een Higgs boson werd gezien tussen 115 en 135 GeV met een betrouwbaarheid (‘standaard deviatie’) van 2,2σ. Niet echt waar een natuurkundige van onder de indruk is, maar toch. Maar sindsdien hebben met name de big number crunchers, etc, etc, etc.

http://www.astroblogs.nl/wp-content/uploads/2012/07/tevatronjuni12.jpg

De cijfers van Tevatron, juni 2012. Het gaat om de zwarte lijn, boven de horizontale streep.

• Sfred+

Bij mij staat niets achter jullie namen. Maakt ook niet uit. B)