Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

"Niet bewijzen dat God bestaat"

• Sfred+

Dan ben jij een van de webmasters ;)

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Dan ben jij een van de webmasters ;)

Nee hoor. Iemand vertelde laatst dat als je op F5 drukt je de provider kan zien achter de naam..

• Sfred+

Er is maar één Waarheid. Johannes 14: 6

Daar ga jij van uit.(tu)

Het CERN gaan woensdag vertellen dat jouw waarheid wel eens de waarheid niet is met de ontdekking van sporen van het Higgs-deeltje. En ik denk dat het niet lang meer duurt zo dat ze het gods deeltje echt gaan aantonen. Dan gaat het scheppingsverhaal en aanverwanten niet meer op . Maar ik denk dat de kerk, etc daar wel een draai aan kan geven, denk je ook niet?

De waarheid verdraaien en een beetje wetenschappers bedreigen heeft de kerk de afgelopen eeuwen ook geen probleem mee gehad, vraag maar aan Galileo Galilei. ;)

• Sfred+

Ik druk op F5 en ik zie niets? ;)

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ik druk op F5 en ik zie niets? ;)

Misschien nog een paar keer drukken.. Dan zie je op de plek waar ( ) staat de provider achter de naam. Een knipoog wil overigens zeggen dat je een grapje maakt of het niet meent.

• samuel

Gepost door: Sfred+ (—.revip4.asianet.co.th)

Datum: 03 juli 2012 17:24

Dan ben jij een van de webmasters

• Sfred+

Vertel mij maar dan wat er perfect is. Plato was daar lang geleden al achter met zijn ideeënleer.

Alles om ons heen is vergankelijk, veranderlijk en dus onvolmaakt

Wat onze zintuigen ons vertellen, heeft alleen betrekking op deze onvolmaakte objecten

Vermits een filosoof zich alleen bezighoudt met volmaaktheid (van waarheid, schoonheid, goedheid enz.) moet hij zich uitsluitend richten naar dat volmaakte.

Dat volmaakte is de transcendente wereld der Ideeën

Deze vormen kunnen alleen door het verstand aanschouwd en begrepen worden

Alleen de filosoof is in staat om die opgang naar ware kennis te volbrengen.

Bij uitbreiding is alleen de filosoof geschikt om de staat te leiden

• samuel

Ik denk dat het gewoon weer een flop is net als de vorige keer, met hun deeltjes versneller! :)

• Sfred+

Ik knipoog om dat ik het gevoel heb dat je een grapje maakt, want ik zie echt niets, vandaar.

• perihelium

samuel Schreef:

——————————————————-

> Gepost door: Sfred+ (—.revip4.asianet.co.th)

> Datum: 03 juli 2012 17:24

>

> Dan ben jij een van de webmasters

Misschien was Fred er achter gekomen (Right Said Fred). :)

http://www.youtube.com/watch?v=MUSiXaARV6U&feature=autoplay&list=FLd-tbU8GR-NnwJIG_U8Ax7Q&playnext=1