Dan ben jij een van de webmasters
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlEr is maar één Waarheid. Johannes 14: 6
Daar ga jij van uit.(tu)
Het CERN gaan woensdag vertellen dat jouw waarheid wel eens de waarheid niet is met de ontdekking van sporen van het Higgs-deeltje. En ik denk dat het niet lang meer duurt zo dat ze het gods deeltje echt gaan aantonen. Dan gaat het scheppingsverhaal en aanverwanten niet meer op . Maar ik denk dat de kerk, etc daar wel een draai aan kan geven, denk je ook niet?
De waarheid verdraaien en een beetje wetenschappers bedreigen heeft de kerk de afgelopen eeuwen ook geen probleem mee gehad, vraag maar aan Galileo Galilei.
Vertel mij maar dan wat er perfect is. Plato was daar lang geleden al achter met zijn ideeënleer.
Alles om ons heen is vergankelijk, veranderlijk en dus onvolmaakt
Wat onze zintuigen ons vertellen, heeft alleen betrekking op deze onvolmaakte objecten
Vermits een filosoof zich alleen bezighoudt met volmaaktheid (van waarheid, schoonheid, goedheid enz.) moet hij zich uitsluitend richten naar dat volmaakte.
Dat volmaakte is de transcendente wereld der Ideeën
Deze vormen kunnen alleen door het verstand aanschouwd en begrepen worden
Alleen de filosoof is in staat om die opgang naar ware kennis te volbrengen.
Bij uitbreiding is alleen de filosoof geschikt om de staat te leiden
samuel Schreef:
——————————————————-
> Gepost door: Sfred+ (—.revip4.asianet.co.th)
> Datum: 03 juli 2012 17:24
>
> Dan ben jij een van de webmasters
Misschien was Fred er achter gekomen (Right Said Fred).
http://www.youtube.com/watch?v=MUSiXaARV6U&feature=autoplay&list=FLd-tbU8GR-NnwJIG_U8Ax7Q&playnext=1
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?