Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De volgende prangende vraag

• Johanan

Je kunt de bijbel,niet in zijn geheel,letterlijk nemen.

Neem bvb Openb ;…Openbaring 1:1;… Een openbaring door Jezus Christus, die God hem gegeven heeft om aan zijn slaven de dingen te tonen die binnenkort gebeuren moeten. En hij heeft zijn engel uitgezonden en haar door bemiddeling van hem in tekenen aan zijn slaaf Joha̱nnes meegedeeld,

Johanan.

• Frederik D

Waarom dans jij om de hete brij als ware die brij het Gouden Kalf?

• Frederik D

En vergeeft God andermans foutieve interpretaties van de Bijbel?

• Frederik D

Je durft niet te antwoorden.

Ben je bang dat je de gramschap van Boaz en Samuel op je nek haalt? Vrees jij hun oordeel meer dan dat van God?

• Frederik D

Maar ze komen wel, denk je, in het gelukzalige hiernamaals?

• Frederik D

Maar komen christenen die de Bijbel her en der foutief maar oprecht en diepgelovig interpreteren, in het gelukzalige hiernamaals?

• keessie

Dan hier de St.vert.

1 De openbaring van Jezus Christus, die God hem gegeven heeft, om Zijn dienstknechten te tonen de dingen, die haast geschieden moeten; en die Hij door Zijn engel gezonden, en Zijn dienstknecht Johannes te kennen gegeven heeft;

Een openbaring door Jezus Christus, die God hem gegeven heeft om aan zijn slaven de dingen te tonen die binnenkort gebeuren moeten. En hij heeft zijn engel uitgezonden en haar door bemiddeling van hem in tekenen aan zijn slaaf Joha̱nnes meegedeeld,

Staat er pittig verwarrend

• keessie

Zit jij er maar niet over in Frederik waar Christenen wel of niet komen, waar jij uiteindelijk terecht komt das wel duidelijk, ik zou me niet druk maken om anderen als ik jou was met je clubje van Gonnie,CU en Boris allemaal meesterspotters.

• CU

Het is als altijd al. Het gaat via via.

• Frederik D

Waarom ga je niet op mijn prangende vragen in? Wordt ook de grond onder jou voeten te heet? Wacht jij eerst af wat jouw goeroes, Boaz en Samuel, zeggen? Vrees jij hun oordeel meer dan dat van je God?