Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Een prangende vraag

• Gonnie

Nu keessie met jouw bange twijfelachtige geest die jij hebt, en de stille hoop die van jou uitstraalt, dat ieder die niet gelooft werkelijk in eeuwigheid zal branden toch.? Wees wat dat aan gaat niet zo zeker van je zelf want een voorbeeldig christen ben jij echt niet.

Maar daar ben je niet allen in, want oprechte gelovigen die veroordelen niemand.Jij en je aanhang hier die zijn hier enkel om te oordelen en ieder zijn geloof af te kraken.

• Frederik D

Maar komen de christelijke alverzoeners in de hemel (of op de nieuwe aarde) of niet?

Geef eens een duidelijk antwoord. Of zeg voor mijn part dat je het niet weet.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Maar komen de christelijke alverzoeners in de

> hemel (of op de nieuwe aarde) of niet?

>

> Geef eens een duidelijk antwoord. Of zeg voor mijn

> part dat je het niet weet.

Als je mijn reactie hebt gelezen weet je het antwoord. En dan verder niet zielig doen, iedereen kan zich bekeren en jij ook.

• keessie

Dat kun je wel vergeten

• keessie

Je mag niet oordelen Gonnie, hou je aan de Schrift vast en laat je geest niet teveel beinvloeden door Frederik.

• theo

Re: Een prangende vraag

Gepost door: keessie (—.cm-12-4c.dynamic.ziggo.nl)

Datum: 13 juni 2012 23:05

Je mag niet oordelen Gonnie, hou je aan de Schrift vast en laat je geest niet teveel beinvloeden door Frederik.

• Frederik D

Waarom komen ze niet in de hemel?

• samuel

Christenen verkondigen geen alverzoening, christenen verkondigen Jezus Christus!

• Frederik D

Jij oordeelt toch over christelijke alverzoeners?

• Frederik D

Dus christelijke alverzoeners komen niet in de hemel, al verkondigen ze Christus?