Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Alverzoening is een emotionele menselijke vorm van opstand

• 'en passant'

nihil

• Ellen-Josee

Uitvluchten, uitvluchten…

Wel eens overwogen om tienden te geven?

Ellen

• Ellen-Josee

Wat mooi! Ik wens jullie een gezegende maaltijd voor nu en altijd :)

Shalom in Yeshua ha Mashiach,

Ellen

• 'en passant'

nihil

• Ellen-Josee

Dat zou ik dan nog maar eens goed doorlezen want er staat daar dat je zowel tienden moet geven als rechtvaardigheid, geloof en barmhartigheid moet betrachten.

Nou een echte giller zoals jij de Bijbel leest en een ander daar dan mee tracht te berispen!

Ellen :)

• samuel

Je bewijst dus het tegendeel, er is niks te vinden, zoek mij dan niet meer op!:)

• samuel

:)

• samuel

Men moet eerst een spiegel hebben om hem een ander maar proberen voor te houden! Denk je dat jij die spiegel hebt? Nee dus! Hoogmoed komt voor de val, onthoud dat, dat is een goede raad.

• 'en passant'

nihil

• perihelium

Marith Schreef:

——————————————————-

> Je moet geen spiegel hebben, je moet een spiegel

> worden naar het beeld van Christus ;)

2 Korintiërs 3:16-18

maar telkens wanneer iemand zich tot de Here bekeerd heeft, wordt de bedekking weggenomen. De Here nu is de Geest; en waar de Geest des Heren is, is vrijheid. En wij allen, die met een aangezicht, waarop geen bedekking meer is, de heerlijkheid des Heren weerspiegelen, veranderen naar hetzelfde beeld van heerlijkheid tot heerlijkheid, immers door de Here, die Geest is.