Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wat houdt alverzoening

• theo

Kijk, JIJ hebt het goed begrepen keessie.

Jij hebt je er tenminste degelijk in verdiept zo merk ik.

• theo

Zeker weten; Jawel !

• Douce.

Ja…………..maar nu denk jij dat jij je niet met God hoeft te verzoenen. Nou dat is dus niet zo.

Douce

• Frederik D

Onderhuids smeulde er al veel. Tito wist dat.

• keessie

Theo is een soort zachte heelmeester zo moet je het een beetje zien, maar lees jij zelf eens de Bijbel Gonnie, maar van de andere kant begrijp ik je wel een beetje natuurlijk want jij zit een beetje over Frederik in want die zal en moet volgens de leer van Theo het Koninkrijk der hemelen in of hij nu wil of niet.

Om een lang verhaal kort te maken de mens heeft wel een keuze maar uiteindelijk toch weer niet.

• Frederik D

Als jij tot pure energie transformeert, dan overleef je het ook niet. Je bent nu een samenstel van atomen. Als die atomen veranderen in energie, dan is het gedaan met MJR. Jammer, dat wel.

• keessie

Nu jij nog Theo.

• Frederik D

Wat jij nu roept, riep men ook in het Stenen Tijdperk en dat schoot niet op. Het is nu echt tijd voor slimmere theorieën over het bewustzijn dan de primitieve theorie die jij ventileert.

Maar kom, toon eens aan dat de onstoffelijke geest bestaat. Je hebt geen eens een zinnige definitie van onstoffelijke geest.

• Gonnie

Oh, dus alle mensen die zich niet met God hebben verzoend, en zij die ons al zijn voorgegaan, zijn en gaan naar de hel.

• theo

Ik ben ook altijd zo ontzettend onder de indruk van je zeer sterke onderbouwde argumenten !!