Lappen tekst??
Dat ligt niet zo in mijn aard, het zijn slechts enige korte bijbelteksten waar jij geen antwoorden op hebt en geen antwoorden op geeft en geen antwoorden op wilt geven.
Dat is geen mening van mij maar een feit.
———————————
Ga naar discussie: Vorige•Volgende Ga naar: Discussielijst•Nieuw bericht•Zoeken•Markeer als gelezen•Log uit•Print • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes
Hou je bij de Schrift !!
Gepost door: theo ()
Datum: 08 juni 2012 23:34
Romeinen 5 : 10 Werden we in de tijd dat we nog Gods vijanden waren al met hem verzoend door de dood van zijn Zoon, des te zekerder is het dat wij, nu we met hem zijn verzoend, worden gered door diens leven.
Fil. 2 :9 Daarom heeft God hem hoog verheven en hem de naam geschonken die elke naam te boven gaat, 10 opdat in de naam van Jezus elke knie zich zal buigen, in de hemel, op de aarde en onder de aarde, 11 en elke tong zal belijden: ‘Jezus Christus is Heer,’ tot eer van God, de Vader.
1Tim. 2; 3 Dat is goed en welgevallig in de ogen van God, onze redder, 4 die wil dat alle mensen worden gered en de waarheid leren kennen. 5 Want er is maar één God, en maar één bemiddelaar tussen God en mensen, de mens Christus Jezus, 6 die zichzelf gegeven heeft als losgeld voor allen, als het getuigenis voor de vastgestelde tijd.
1 Kor. 15 :22 Zoals wij door Adam allen sterven, zo zullen wij door Christus allen levend worden
1 Joh. 2 :1 Kinderen, ik schrijf u dit opdat u niet zondigt. Mocht een van u echter toch zondigen, dan hebben wij een pleitbezorger bij de Vader: Jezus Christus, de rechtvaardige. 2 Hij is het die verzoening brengt voor onze zonden, en niet alleen voor die van ons, maar voor de zonden van de hele wereld.