Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De crisis en het mensenleed

• Sietse 45

Ik lees keessie wat jij plaatst en dat zegt heel veel over de persoon zelf.

• ¥ breed ­­¥

de hel bestaat niet kees.

• keessie

Douce gewoon het verstand gebruiken en niet mensen gaan helpen die hoe dan ook zelf willen verzuipen.

• Douce.

Jezus Christus is, volgens de gangbare christelijke interpretatie van de Bijbel, gekomen voor hen waar totaal geen eer meer aan te behalen viel.

Dat deed Hij vanuit het hart en niet met Zijn verstand.

Jij plaatst je toch niet boven Jezus Christus mag ik hopen?

Douce

• keessie

Je snapt het wederom niet iemand die zich niet wil overgeven (erkennen dat ie fout zit) zal verloren zijn.

En ga er nu geen taalkundige regeltjes aan toe voegen want je snapt het best Douce hoe ik dat bedoel.

En nu ga ik eten klaar maken.

• Douce.

Snap ik het nu wel of niet. In je eerste zin zeg je van niet, in de tweede zeg je van wel.

Tja…wat moet ik daar nu mee….:)

Taalkundige regeltjes toevoegen gaat natuurlijk niet als je zo ongeletterd bent als ik:D;)

Afijn, ik zie in de nood van mensen de Echte Samaritaan en Naaste optreden en dat is Christus, laat ik het daar dan maar op houden.

Met of zonder jouw toestemming vind ik het een noodzaak om mijn medemens niet te laten creperen, omdat ik mijn Naaste in hen herken.

Douce

• keessie

Oke Douce doe wat je hart je ingeeft niets mis mee.

• Douce.

:)

Douce

• Sietse 45

Douce Schreef:

——————————————————-

> :)

>

> Douce