¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> Ergernisspieren ja dat kan ik van jou geloven .

Zo?

> Jij wil allen een hulpmoderator die in jou

> straatje past

Waaruit maak je dat op?

. ik vind Samuel en boza en keessie

> ook geschikt . Zeg jij maar waarom niet?

Ik heb het nooit gehad over geschiktheid, ook niet waar het mezelf betreft. Het is geopperd door iemand anders.

Dat het mogelijk wijs is om mensen te nemen die een ander niet in hokjes duwen………tja.

Of wil je

> de mensen in een hoekje duwen . van jij hoort daar

> en jij daar en mag dit zeggen en jij dat ga weg

> zeg…….

Juist ik plaats niemand in hokjes, ik heb slechts een hekel aan extremisme c.q. fundamentalisme. Waarom? Omdat het etiketteert en hokjesgeest voortbrengt, zo niet erger.\

> De topic is flut. Dom gewoon weg.

Kun jij dat beoordelen? Ik denk het niet.

En

> heb niks met bijbel te maken alleen een

> toelichting geven over de webmaster die eigenlijk

> in jou ogen het niet goed zou doen.

Dat is nu juist zo dom van je, ik doe dat namelijk niet. Wel heb ik diverse mensen dat zien prikken en daar zeg je niets over.

Kijk wat ik Allen antwoordde 1/3 12.36 u. Ik wijs niemand aan. (Moet ik wat postings plaatsen van mensen die dat wel doen en waar je niet over valt omdat je met hen liever slijmt???)

En een keessie die het m.b.t. Gonnie, Majorie, Marjorie en mij altijd over trollen praat c.q. theekransjes?

Afijn, begin zelf maar eens een discussie die met de Bijbel te maken heeft i.p.v. allerlei randverschijnselen binnen te halen.

Lees alles nog eens op je gemak door en dan kun je zelf zien dat ik het systeem aanval, niet de mens.

De voormoderatie is ontstaan (volgens mij) door het gedram van uiterst fundamentele prikkers naar Startpagina toe.

De zogenaamde moderators die jij noemt, zijn zij die altijd mensen aanwijzen vanwege valse leer etc. etc., dat heb ik hier nog nooit genoemd, naar niemand toe.

Ik vind namelijk dat er geen hokjesgeest moet heersen en dat er met respect moet worden omgegaan met andere geloofsdenkbeelden.

Last but not least, troost je, ik heb totaal geen ambitie om moderator te worden, al is er geopperd dat ik het zou kunnen en dat ben ik met diegenen eens, zoals je kunt lezen. Echter, ik geef mijn vrijheid (na jaren van gedane arbeid - voor m'n gezin - en nog wat huidige freelance klussen) echt niet op voor een zooitje ongeregeld zoals hier. Ben je nu gerustgesteld? Ik zou trouwens alleen schenders van privacy en schenders van dagelijks fatsoen weghalen, maar nooit hen die anders denken dan ik.

Er is/was trouwens een moderator naast de wm, al zal deze persoon dat nooit toegeven. Door een aantal kleine onachtzaamheden (waar ik liever niet over uitweid), heeft deze persoon zich verraden.

Douce