Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het spelletje

• Daan

Zo is dat Gonnie (tu)

Jij weet wat ik weet :)-D

• Daan

En van mij ook niet >:D<

Niemand van dit prikbord moet hulpmoderator worden.

Als er een hulpje bij moet komen dan niemand van dir prikbord.

Geen Douce of FrederikD en laat staan die ouwe gekke TK !

• Ellen-Josee

*Sietse 45* Schreef:

——————————————————-

> :D(tu)

> De wrâld is goed,

> de minsken koene better.

Krek?

Ellen :)

• Ellen-Josee

Daan Schreef:

——————————————————-

> Ellen-Josee Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Gonnie Schreef:

> >

> ————————————————–

KNIPS…

>

> Raar gek wijf.

> Je zeurt weer uit die lelijke kromme nek van je.

> Lees eens wat Gonnie schrijft. Domme trut !

Jij kent die hele discussie niet anders had jij je er indertijd al mee bemoeid.

Wat Gonnie aanvankelijk schreef is dat buitenechtelijke seks met een minderjarige best kan.

Dus dat vind jij ook wel goed?

KNIP..

>

> Domme ouwe gekke geit.

> JIJ BENT DEGENE DIE HIER VANAF DAG 1 AAN HET

> LIEGEN EN BEDRIEGEN IS !!!!

>

> Verder klopt het voor geen milimeter wat jij

> beweert, domme KOE !

KNIP

>

> Respect ???????????????/ hahaha

> Mens laat je opsluiten !

Kijk maar uit, je begint aardig op een psychopaat te lijken.

Ik ben blij dat jij veilig, annoniem achter internet verscholen zit, want ik had je liever niet in levende lijve in de buurt.

Ellen :)

• Gonnie

Ellen schreef:

Jij kent die hele discussie niet anders had jij je er indertijd al mee bemoeid.

Wat Gonnie aanvankelijk schreef is dat buitenechtelijke seks met een minderjarige best kan.

Dus dat vind jij ook wel goed?

Wat?? En wanneer heb ik dat bovenstaande wat jij neer kwakt, geschreven ?

Het feit dat ik schreef dat een 16 jarige heimelijk verliefd kan zijn op een volwassene, haal jij jouw funzige gedachten er bij.

Zo laat jij je zien hoe in wezen jij bent.

Ik heb geen woord over seks gehad.

• Lut

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Je moet een verschil maken tussen iemands functie

> als hulpmoderator en iemands reilen en zeilen als

> gewone prikker.

>

Frederik,

Aan één kant zie ik je voorstel wel zitten, en denk ik dat het mogelijks het prikbord terug vitaliteit kan geven; en terug de mogelijkheid bieden een goed gesprek te voeren.

Aan de andere kant ben ik ervan overtuigd dat je altijd prikkers zal hebben die dat verschil tussen X in zijn/haar functie van prikker en hulpmoderator, niet zullen zien,niet kunnen zien, niet willen zien.

Ik vrees dus, dat als de hulpmoderatoren hier deelnemen aan de discussie in hun functie van prikker, dat mensen hun gaan behandelen en op hun reageren, alsof ze moderator zijn

Ik denk dus, dat diegenen die eventueel hulpmoderator zijn, hier nog niet gewoon gezellig zullen kunnen meeprikken.

Maar, wat ik nu zeg, is puur gissen,

Ik ben voorstander om het minstens een kans te geven; werkt het niet, dan is dat maar zo, dan is er nog niks verloren en kan men weer terug dit systeem in leven roepen

• CU

Leuk, moet er gedaan worden. Wil ik wel hulp van de hulpmoderatoren worden.

Lekker die berichten van B en D en ook die berichten van Hans met hond eraf kicken, en af en toe stiekum een bericht van oliebol en zo.

• Daan

Ja ja nu weet ik wel dat je naar de kapper bent geweest, dit hoef je echt niet drie keer te herhalen in één bericht.

We zijn niet allemaal seniel.

En je verdraait de boel zoals gewoonlijk weer en denkt weer overal op de hoogte van te zijn.

Of speel je tegenwoordig voor Jomanda?

Ik hoop dat Gonnie verstandig is door niet meer te reageren op jou, want je hebt bewezen een pathologische leugenares te zijn waar geen goed garen mee te spinnen is. Je blijft door de mand vallen met liegen.

Ga jezelf maar bewonderen in de spiegel , een ander doet het niet voor je.

Maar ook dat is oud nieuws.

• Douce.

Lotje, het is misschien prettiger als je wat minder hypocriet uit de hoek zou komen. De meeste prikkers kennen je lang genoeg om te kunnen concluderen, dat wat je nu schrijft alleen maar op de lachspieren en wellicht op de ergernisspieren werkt. Probeer eens gewoon de Bijbelse waarheden ten toon te spreiden en schijnheiligheid te dimmen, je wordt er dan een stuk geloofwaardiger door.

Douce

• Gonnie

Ja CU, in jou heb ik ook vertrouwen, en van mij mag je direct van start.!