Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het spelletje

• Lut

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

>. en net wat Le

> sage en Ellen ergens schreef je went er aan hoor.

> en je zie beter wat een ander schrijft . Tenslotte

> hoef je ook niet heel de dag achter je pc te

> zitten .

Het is precies omdat ik niet de hele dag achter de pc zit, dat dit systeem voor mij niet werkt.

Ik plaats een reactie.

Ik lees mijn mail

Ik beantwoord 2 mails

Na een half uur kijk ik weer op deze site: mijn reactie nog niet geplaatst

Ik ga een avondmaaltijd nemen , laat de pc (uitzonderlijk) aanstaan; ruim de tafel af; ga kijken op deze site

mijn reactie nog altijd niet geplaatst

Ik ga op zoek naar een receptje; schuim een paar sites af; druk een receptje af

ga weer kijken

en ja hoor: nu staat mijn reactie er

Maar, zolang op één dag achter de pc is uitzonderlijk voor mij

dus, op ‘normale’ dagen, zou ik pas morgen kunnen zien of er iemand reageert op wat ik zeg

Dit werkt niet

Nochtans meen ik van mezelf kunnen te zeggen, dat ik niet haastig leef; dat ik niet op de mallemolen van rapraprap zit…ik praat bovendien ook nog eens met een langzaam, lijzig, zangerig Limburgs accent… en desondanks is dit zelfs voor mij nog te log, en te traag :D

• Frederik D

Nee, laat die berichten van Oliebol maar gewoon staan. Hij verziekt niet en hij vernielt niet.

• Frederik D

Snap je wel waarover het gaat?

• ¥ Lotje ¥

Denk je dat ik gek bent of zo??? Heel de topic kan eraf van mijn part . Slaat nergens op . Alleen gezeik over hoe het moet ect. Dat je daar in meegaat sta ik van te kijken . dus snap jij het wel?

• ¥ Lotje ¥

Ergernisspieren ja dat kan ik van jou geloven . Jij wil allen een hulpmoderator die in jou straatje past . ik vind Samuel en boza en keessie ook geschikt . Zeg jij maar waarom niet? Of wil je de mensen in een hoekje duwen . van jij hoort daar en jij daar en mag dit zeggen en jij dat ga weg zeg……. De topic is flut. Dom gewoon weg. En heb niks met bijbel te maken alleen een toelichting geven over de webmaster die eigenlijk in jou ogen het niet goed zou doen.

• ¥ Lotje ¥

op ‘normale’ dagen, zou ik pas morgen kunnen zien of er iemand reageert op wat ik zeg

***********************************************************************************************************

De webmaster werkt ook en laat mij nou weten wanneer hij wel aanwezig is. hoe zijn tijden zijn bedoel ik daarmee ;)

Ow laat praten dan wat langzaam gaan. Maar hoe ,,Wie sjoeën ós Limburg is,,;) het verstaan ga me nog wel redelijk af mijn oma heb nog in Limburg een poos gewoond maar dat is allang geleden.:)

• ¥ Lotje ¥

Dan wordt het een beetje een ,, schuin bord,, :D:D:D

• CU

Waarom?

Van: breed

Naar:

CU

Datum: 21/12/2011 17:42

Hallo gerrit,

Hoe gaat het met je? Ik hoop van goed !

Ik vraag me af waarom jij mijn topics weghaald Wat is er mis mee?

Fijne Feestdagen vol gezelligheid toegewenst.

M.vr.gr.

breed

• Sietse 45

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> *Sietse 45* Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > :D(tu)

>

> > De wrâld is goed,

> > de minsken koene better.

>

>

> Krek?

>

>

> Ellen :)

Krekt

• Frederik D

Ik geef jou gelijk. Ik heb die discussie gevolgd. Maar ik heb me er niet mee bemoeid.

Jij haalde gewoon een feit aan: een jongere kan verliefd worden op een oudere.

Maar nergens schreef je dat die oudere mag ingaan op de avances van die jongere.

En jou kennende weet ik zeker dat jij pedofilie verwerpt. Jij wil zulke ouderen juist weerbaar maken tegen pedofilie.