Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het spelletje

• Douce.

Objectiviteit is jou totaal vreemd en mensenkennis heb je ook al niet, dus jij kunt maar beter je niet met dit soort dingen bemoeien.

Overigens, jij zou toch in discussie gaan met Paul? Niet gelukt?

Douce met haar eigen bezig? Zeg dan minimaal nog met haarzelf…………dan beheers je mogelijk de Nederlandse taal.

En nee, ik ben niet met mezelf bezig (..), maar ik kom hier wel (d.w.z. in het verleden) voor mijn eigen plezier en niet voor dat van een ander, mag dat ook nog?

Al de omhoog gevallen fundamenteelkwakers zijn juist met hun eigen ideeën bezig en noemen dat leiding door de HG.

En ook jij kunt je onnozelheid niet verbergen.

Douce

• holybol

ach ik vind het wel best. Ik ben er eigenlijk principieel op tegen dat FredD als atheist hulp moderator wordt en jij bent me te vrijzinnig.

Aan de andere kant, ach waar maak ik me druk over he? als jij wilt modereren (of modderen) moet je dat maar doen. het is maar een prikbord.

gr, je oliebolletje

• Esther

Ja ja, “wij” drieën. Ik ben niet helderziend, maar ik verzeker je, dat wat en hoe ik ook iets zou schrijven dat als een rode lap op een stier op Frederikje alias PS zou werken. Dus hoezo wij drieën staan boven de partijen.Lamenielachuh !!

• Esther

Grappig hoe vol jij bent van jezelf dat je meent integer genoeg te zijn om “boven” de partijen te staan. Ik denk dat wanneer jij, wat God verhoede, hier moderator zou zijn, geen bericht van mij geplaatst zou worden.

• Esther

>:D<

• Ellen-Josee

Hahahaha! Na deze opmerking krijg ik wel de indruk dat jij Douce als moderator minstens bij iedereen het taalgebruik zou gaan controleren en corrigeren.

Iemands geloof bespotten (fundamenteelkwakers zijn juist met hun eigen ideeën bezig en noemen dat leiding door de HG) en daarom onnozel noemen vanwege een meningsverschil vind ik niet van respect getuigen.

Door jouw opmerking: ‘Ik geloof inderdaad dat wij drieën boven de zogenaamde. partijen staan d.w.z. kunnen relativeren en meestal objectief zijn’, kun je wat mij betreft als hulpmoderator zo de prullenbak in.

Je staat er helemaal niet boven, alleen dat heb je zelf niet door. (onbewust onbekwaam)

Probeer jij nu eerst maar eens echt onpartijdig te worden.

Ellen :)

• Frederik D

Je moet een verschil maken tussen iemands functie als hulpmoderator en iemands reilen en zeilen als gewone prikker.

Stel dat Douce hulpmoderator is. Douce als prikster zal gewoon op taalfouten blijven letten. Maar dat doet ze vanuit haar functie als gewone prikster, niet vanuit haar functie als hulpmoderator. Als hulpmoderator zijnde zal ze niemand modereren op zijn of haar taalfouten.

Het gaat er dus om dat de hulpmoderatoren een strikt verschil maken tussen zichzelf als gewone prikker en hun functie van hulpmoderator.

Een ander voorbeeld. Ik ben niet gecharmeerd van Roys berichten. Maar als hulpmoderator blijf ik van zijn berichten af.

Bovendien moeten die hulpmodratoren met een strikte werkopdracht te werk gaan. Dat heb ik al vaker gezegd. Als alleen B en D geweerd moeten worden, dan mogen de hulpmoderatoren alleen B en D weren. Weert een hulpmoderator iemand anders, dan wordt die hulpmoderator uit zijn functie gezet.

Zowel jij als Keessie willen maar niet begrijpen hoe het hulpmoderatorschap werkt. Het gaat niet om de persoonlijke visies van de hulpmoderatoren. Integendeel. Het gaat om een strikte taakomschrijving.

En sommige mensen houden zich wel aan hun taakomschrijving. En anderen doen dat niet.

• keessie

ja Douce zo zie je maar er zijn er meer die vinden dat je te hoog van de toren blaast, doe er je voordeel mee.

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Je moet een verschil maken tussen iemands functie

> als hulpmoderator en iemands reilen en zeilen als

> gewone prikker.

>

> Stel dat Douce hulpmoderator is. Douce als

> prikster zal gewoon op taalfouten blijven letten.

> Maar dat doet ze vanuit haar functie als gewone

> prikster, niet vanuit haar functie als

> hulpmoderator. Als hulpmoderator zijnde zal ze

> niemand modereren op zijn of haar taalfouten.

Zowel Douce als jij selecteren mensen op hun z.g. niveau - wat ze in jullie ogen hebben.

Ik doe dat b.v. niet. Maar maak je geen zorgen ik heb geen behoefte om moderator te worden.

Ik wil gewoon een respectvolle discussie - waarbij ik zei het al eerder - naar elkaar geluisterd wordt.

Niet iets waar iedereen maar voor zich uitkwekt of elkaar afmaakt. Dat is niet wat ik zoek.

>

> Het gaat er dus om dat de hulpmoderatoren een

> strikt verschil maken tussen zichzelf als gewone

> prikker en hun functie van hulpmoderator.

>

> Een ander voorbeeld. Ik ben niet gecharmeerd van

> Roys berichten. Maar als hulpmoderator blijf ik

> van zijn berichten af.

>

> Bovendien moeten die hulpmodratoren met een

> strikte werkopdracht te werk gaan. Dat heb ik al

> vaker gezegd. Als alleen B en D geweerd moeten

> worden, dan mogen de hulpmoderatoren alleen B en D

> weren. Weert een hulpmoderator iemand anders, dan

> wordt die hulpmoderator uit zijn functie gezet.

>

> Zowel jij als Keessie willen maar niet begrijpen

> hoe het hulpmoderatorschap werkt. Het gaat niet om

> de persoonlijke visies van de hulpmoderatoren.

> Integendeel. Het gaat om een strikte

> taakomschrijving.

Mag ik je nog maar eens wijzen op wat de moderator schrijft in de post helemaal bovenaan de discussielijst?

Hij schrijft:

De discussies moeten dus over de bijbel gaan en niet over bijvoorbeeld religie.

Daarvoor kon je in het verleden terecht op het religie prikbord.

Helaas is dit prikbord nu ook gesloten.

Paul (webmaster)

Ik hoop dat dan duidelijk is dat de persoonlijke visie er WEL toe doet. Jullie kunnen dat onderscheid niet maken.

Wat dat betreft zou Keessie een stuk betere moderator zijn en hij is een stuk bescheidener ook.

>

> En sommige mensen houden zich wel aan hun

> taakomschrijving. En anderen doen dat niet.

Dat zou ik eerst nog moeten zien. Ik heb vroeger eens een vriend gehad die zei aardiger te worden als hij met mij zou samenwonen. Het is er nooit van gekomen.

Ik vind éérst moet iemand zich waarmaken en dan pas de aanstelling.

• ¥ Lotje ¥

ik vind de titel zo mooi ,, Het spelletje ,,;) Ik vind dat Paul het uitstekend doet . en net wat Le sage en Ellen ergens schreef je went er aan hoor. en je zie beter wat een ander schrijft . Tenslotte hoef je ook niet heel de dag achter je pc te zitten . Ik kan me voorstellen mensen die dat doen , die dan de voormoderatie niks vinden ;) overigs als jij ergens moderator zou zijn. zou je een goede zijn , zoals ook samuel, Boza, En ik zelf .:) Maar ik begint er niet meer aan ;)