inderdaad, heel mooi
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAch kom nou toch zeg Marith!
Het is toch zeker aan mij om te bepalen waar mijn grenzen liggen in een discussie?
Marith schreef:
Wanneer jij hier stellingen deponeert is het normaal dat er vragen over gesteld worden. Zo simpel is het.
Zet je hier iets neer als waarheid dan veronderstel ik dat je dit kan staven naar je Inzichten?
Ik had het over iets simpels als het Onze Vader, daar heb ik nu echt al mijn inzichten wel over gestaafd hoor en als jij dat niet genoeg vindt is dat heel erg jammer voor je. Allemaal van die opmerkingen die je erbij sleept als ‘eenheid met de Vader’ en ‘volmaakten die in het Koninkrijk leven’ wou je beweren dat je daaraan voldoet?
Ellen
thomas Schreef:
——————————————————-
> Hoe werk je dan aan Gods Koninkrijk?
Biddend om leiding door de Geest stel je je leven in dienst van Gods Koninkrijk door jezelf weg te cijferen. Dat kan op heel veel manieren en moet eigenlijk voortdurend gebeuren. Er zijn wel grote voorbeelden van, maar het hoeft niet in het oog te lopen en eigenlijk moet men zich er ook niet op voorstaan.
Dus een keertje aardig doen zoals opstaan in de bus of een tientje geven aan een goed doel is niet genoeg, als het daarom ging was ik al kampioen hoor
Ik weet dat op dit pb een aantal mensen zijn, waarop vaak wordt afgegeven, die dit ondanks hun foutjes doen en daar best ver in gaan.
En daar heb ik diep respect voor.
>
> En waar?
Overal.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?