Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Honden zijn hemels, katten zijn hels

• Ellen-Josee

Heb jij niets beters te doen :D

• Douce.

Wat grappig (..) meestal vinden katten het in de nek het minst erg. 't Is wel een bijzondere rooie hoor;)

Douce

• Douce.

Daarom zeg ik ook altijd dat God in wezen discrimineert. Tja, de heilige huisjes ten spijt.

Douce

• Marjorie

Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootje! Geniet van elkaar!

Leg dat gezeik over racisme ajb naast je neer. Dan zijn Esther en ik ook racisten. Plus allen die een Chineesje of een Boliviaan adopteerden. Of alle anderen die een ‘ras’ adopteerden.

Frans??

• Douce.

Dankjewel! Het is een feest met dit zeer ondeugende type:)

Douce

• Gonnie

Zo ben ik ook een racist, want mijn voorkeur bij honden gaan teckels, en ben ook in het gelukkige bezit van een teckel.

• LeSage

Tja.

Je kunt je afvragen of de torah de bedoeling heeft gehad de vreemdeling te discrimineren. Misschien was het idee eerder om het eigen joodse volk iets speciaals te willen zijn, niet om de vreemdeling af te schepen met iets minderwaardigs. Iets in de geest van: veel vreemdelingen houden van dood vlees …. okay laten zij en hun volk dat dan eten zonder daarmee iets kwaads te bedoelen.

• Daan

CU Schreef:

——————————————————-

> De rooie die over is gebleven is die waarvan ik

> verteld had dat we die elke dag, al twee -en een

> half jaar nu, met insuline inspuiten. Een echte

> taaie rakker die het altijd maar elke dag laat

> gebeuren dat ie een injectie krijgt.

> Om de drie dagen meten we zijn bloedsuiker en

> passen daar de insuline, menseninsuline Lantus,

> mee aan.

> Het is hollands welvaren van 5 1/2 kilo.

Toch apart dat hij toelaat een injectie te krijgen, maar wel leuk :)

En hij is er nog en ik hoop voor jou nog velen jaren.

Dat hij 51/2 kilo weegt is een mooi gewicht voor een kater. Ik vind het prachtig, zo'n grote dikke bul.

Onze poes woog bijna 9 kilo ( die is dood) en ik schaamde altijd als die kat de straat op ging en iedereen die poes na stond te staren. Dat beest was ook zo gek op eten, en ik kon niets weigeren.

• Douce.

Dankjewel Lut:)

Je hebt de bedoeling goed begrepen. Jammer dat het plotseling oorverdovend stil is geworden………………….:D

Douce

• Frans

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootje! Geniet van elkaar!

>

> Leg dat gezeik over racisme ajb naast je neer. Dan zijn Esther en ik ook racisten. Plus allen die een

> Chineesje of een Boliviaan adopteerden. Of alle anderen die een ‘ras’ adopteerden.

>

> Frans??

Ik was er een weekje tussenuit, riep je mij ?