theo Schreef:
——————————————————-
> BOAZ Schreef:
> ————————————————–
> —–
> >
> > Ik heb de doopfoto van Steven op mijn netvlies
> > staan, liever één Steven dan 100
> > Theo-loochenaars met hun alverzoeningsleer::o
> >
> > Boaz.
>
>
> Aha, uiterlijk vertoon is dus
> belangrijk……….
>
> maar om even terug te komen op de opmerking van
> Perihelium: God is goed !!!
> Dat staat ook in de bijbel en Peri noemt God ook
> goed.
1 Petrus 3:18 Want ook Christus is eenmaal om de zonden gestorven als rechtvaardige voor onrechtvaardigen, opdat Hij u tot God zou brengen: Hij, die gedood is naar het vlees, maar levend gemaakt naar de geest, 19 in welke Hij ook heengegaan is en gepredikt heeft aan de geesten in de gevangenis, 20 die eertijds ongehoorzaam geweest waren, toen de lankmoedigheid Gods bleef afwachten, in de dagen van Noach, terwijl de ark in gereedheid werd gebracht, waarin weinigen, dat is acht zielen, door het water heen gered werden. 21 Als tegenbeeld daarvan redt u thans de doop, die niet is een afleggen van lichamelijke onreinheid, maar een bede van een goed geweten tot God, door de opstanding van Jezus Christus, 22 die aan de rechterhand Gods is, naar de hemel gegaan, terwijl engelen en machten en krachten Hem onderworpen zijn.
>
> Hoe geod is God dan wel wanneer Hij maar een te
> verwaarlozen percentage van zijn door Hem
> geschapen schepselen in de hemel toe laat na hun
> aardse bestaan?
God is ook in onze tijd nog lankmoedig en er zullen nog vele mensen tot bekering komen ook in de laatste periode van 7 jaar.
>
> Je mag natuurlijk best geloven dat er maar een
> handjevol mensen in de hemel is en zal komen en
> dat de hel stampvol is, ik belet je dat geloof
> niet en ik neem je die opvatting niet kwalijk en
> je bent er voor mij geen haar minder of slechter
> door………. maar dan noem dan God niet ; een
> goede God.
God is goed!
Maleachi 2:De HERE komt ten gerichte Gij vermoeit de HERE met uw woorden. En dan zegt gij: Waarmee vermoeien wij Hem? Doordat gij zegt: Ieder die kwaad doet, is goed in de ogen des HEREN en aan hen heeft Hij een welgevallen; waar is anders de God van het recht?
Boaz.