Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Door wie men overmeesterd is,diens slaaf is men!

• samuel

Wellicht moet je er maar eens vooruit komen dat je een atheist bent theo, dat zou pas echt getuigen van naaste liefde, dan hoef je niemand meer voor te liegen.

En wellicht ook wat respekt opleveren, maar ik betwijfel het.

• Frederik D

Nee, hoor, gewoon de Bijbel letterlijk lezen. Zou jij ook eens moeten doen in plaats van alle plooien in de Bijbel glad te strijken met het strijkijzer der vooringenomenheid.

• Florin

kees Schreef:

——————————————————-

> Ben jij een beetje dement Frederik met je platte

> aarde?

Arme Frederik gelooft zelf dat de aarde plat is en probeert ons dat ook wijs te maken.. brrrrrrrr. en dat met iq van over de 140……

Florin

• samuel

Dat maak ik zelf wel uit, en jou naam is Fred en geen atheist, dat is je geloofsovertuiging.

• BOAZ

theo Schreef:

——————————————————-

> Misschien moet je eens overwegen om door de bril

> van naastenliefde en respect te kijken ipv door

> een goedkope bril van zelfgenoegzaamheid.

Jouw naastenliefde heeft iets met Humanisme te maken.

Daar misbruik jij jouw christelijke opvoeding en de Bijbel voor!

Boaz.

• Frederik D

Maar wanneer erken jij dat de bijbelse aarde plat is en wordt overkoepeld door een tastbaar hemelgewelf?

Gewoon een nabije datum noemen.

• Florin

theo Schreef:

——————————————————-

> Zwart wit dus .

>

> Lees mijn bericht eerder dan nog mar eens een keer

Ik schreef ook dat je het ook op je eigen manier kan antwoorden, hoeft dus niet per se met ja of nee.

Dus : Theo geloof jij dat de Here Jezus de Messias is waar in het OT over gesproken wordt ?

Florin

• Frederik D

Sinds wanneer is ongeloof geloof? Probeer op zijn minst de taal zuiver te gebruiken.

• samuel

Ik heb je daar al uitvoerig uitleg over gegeven, dus in herhaling vallen doe ik niet. Zoek het maar op met de zoekfunctie.

• BOAZ

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Waarom kun je niet erkennen dat Theo in Jezus

> gelooft, zij het op een andere wijze dan de jouwe?

> Is het zo moeilijk om je aan de feiten te houden?

Theo gelooft in een ontmythologiseerde Jezus en dan hou je geen Jezus meer over, Goddeloze.

Boaz.