Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Door wie men overmeesterd is,diens slaaf is men!

• kees

Zo, jij hebt je hart weer gelucht.

• Sietse 45

kees Schreef:

——————————————————-

> Zo, jij hebt je hart weer gelucht.

Jij kropt alles op kees,

niet gezond manneke denk om je rikke tik:D

• Douce.

Inderdaad en terecht.

Wat ik me wel afvraag, waarom jij nooit met discussies meedoet en zomaar wat roept.

Het heeft er ook alle schijn van dat jij me stalkt.

En….omdat jij zo van lachen houdt:

Douce

• Stefan

De Luciferiaanse brug, bedoel je daarmee die zelf-redding, zelf als God willen zijn, het zelf willen doen, wat vaak aangehaald wordt op pb?

Je ziet nu, dat Christus het is, het Licht. Of zoals Douce schreef; ‘'de regenboog’' als teken of symbool van de verbinding in Hem.

Het Lucifer-werk is zelf God willen zijn, en daarmee het Alziend oog voor zich zelf willen zijn of plaatsen als hoeksteen; alles willen zien, juist door alle machten en krachten van de wereld in te zetten, in plaats van deze overgeven aan Christus.

Zie je het verschil?

De Illuminatie, een verbond van wereld-heersers, is daarmee de wereldse na-aper van Christus, de grote imitator die in elke mens zit in principe; het willen beheersen van de wereld in al zijn aanzichten..de anti-Christus.

Alleen door overgave van dit wereldse aan Christus, het Licht, zal de mens Voleinding vinden Samuel.

• ­­¥ Lotje ­­¥

ja ze heb haar rondje weer gehad :D

• Douce.

Dat heet: ze heeft haar rondje weer gehad.

Maar over oorlogspad gesproken, kun je het niet hebben dat ik tegen kreten als dementie ben, als er onenigheid is?

Jij die zo intens met mensen mee zegt te leven? Leer mij Lotje kennen en..je hebt niet eens in de smiezen dat nu iedereen ziet hoe jij eigenlijk bent.

En, om in de kont van kees te kruipen, word jij echt niet christelijker meid, alleen opvallend onbetrouwbaar.

Douce

• ­­¥ Lotje ­­¥

jij mag kees niet daarom doe je zo. tegen iedereen die je niet moet doe je als een aasgier . maar in feite ben je totaal zelf niks 0 komma 0 .ik geloof en ook jij kan daar niks aan veranderen . en wat heb er dementie ineens mee te maken . ? welja haal er een ziekte bij zeg . je bent niet goed wijs . moet je nu het over een ziekte proberen te halen . maar laat maar . . geen zin in dit achterlijk gedoe van je .

• Gonnie

Mag ik jou er op attenderen dat Douce één van de prikster die kwa intelligentie en in beschaafdheid hier het bord probeert in goede banen te leiden.!

• ­­¥ Lotje ­­¥

ze is geen webmaster dus waar bemoeit ze zich mee . De webmaster leid hier het prikgebeuren . klaar . en nu ophouden want het word van kwaad tot erger zo te zien

• toeter-

Gepost door: Gonnie (—.upc-j.chello.nl)

Datum: 07 oktober 2011 11:40

Mag ik jou er op attenderen dat Douce één van de prikster die kwa intelligentie en in beschaafdheid hier het bord probeert in goede banen te leiden.!

Oud veulen !! Zie je dan niet dat jij moet oprotten hier met je ongelovige aanhang!

Jij bent het probleem hier! Als jij weggaat met je vreselijke schoonzoonzijn wij ook van miranda breed en zo af.??

Vertrek dus ongelovig schepsel en neem die kouwekak douce ook gelijk mee.Zin.Jij spoort niet!!!

Mag ik jou er op attenderen dat je gruwelijk uitgekotst word hier en ongewenst bent omdat steeds meer mensen zien dat jij en sz het enige echte grote bijbelprikbordprobleem zijn ???!!

Jij en je vreselijke schoonzoon maken van elke topic een ruzie, je bent niet goed !!!