Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Door wie men overmeesterd is,diens slaaf is men!

• BOAZ

Ook de goddelozen komen voor in 2 Petrus 2 en jij bent Goddeloos!

Boaz.

• BOAZ

*Sietse 45* Schreef:

——————————————————-

> Mooi dat je dit plaatst en herken je jezelf er ook

> in?

Nee, maar jou wel!

Boaz.

• theo

Hoe je op de gedachte komt dat ik Jezus verloochen is mij een volkomen raadsel.

Je kunt het niet uit mijn geschreven woorden halen op dit prikbord dus zul je wel een andere reden hebben om die leugen hier te plaatsen.

• samuel

Voor ons niet theo, het ligt er dik bovenop, maar ja atheisten herken je ook makkelijk.

Hoe is het met je eiland?

• Florin

theo Schreef:

——————————————————-

> Hoe je op de gedachte komt dat ik Jezus verloochen

> is mij een volkomen raadsel.

>

> Je kunt het niet uit mijn geschreven woorden halen

> op dit prikbord dus zul je wel een andere reden

> hebben om die leugen hier te plaatsen.

Theo geloof jij dat de Here Jezus de Messias is waar in het OT over gesproken wordt ?

Florin

• theo

Hoe bekijk je zoiets dan vanuit een zelfopgeworpen hoge ivoren of gouden toren ?????

• Frederik D

Gelukkig wel. Ik geloof niet in metafysische entiteiten, dus niet in demonen, elfjes, kaboutertjes, eenhoorns, griffioenen, draken, feeën, spoken, poldergeesten, bergnimfen, verschrikkelijke sneeuwmannen, goden, godszoontjes, godinnen, sprekende zakdoeken en noem maar op. Maar vraag eens aan die metafysische verzinsels welk boek ik momenteel lees. Dat moeten zij toch weten. Want zij hebben geen last van ruimtelijke, fysische barrières.

• samuel

Zou ik niet weten theo, wellicht heb jij meer ervaring met je kansel, maar ik kijk met mijn ogen.

En ik zie theo de atheist.

• Frederik D

Waarom kun je niet erkennen dat Theo in Jezus gelooft, zij het op een andere wijze dan de jouwe? Is het zo moeilijk om je aan de feiten te houden?

• samuel

Nee vooral niet in poldergeesten, wat zijn dat eigenlijk poldergeesten? :D