Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Door wie men overmeesterd is,diens slaaf is men!

• theo

Aha, ik ben nu weer verplicht om zwart/wit te moeten gaan denken begrijp ik.

Sorry Florin, daar tuin ik niet in.

• Frederik D

Nee. But so what?

En geloof jij dat de aarde in de Bijbel plat is? Zo nee, waarom noem jij je dan nog een bijbelvaste christen?

• samuel

Het enigste wat er aan theo te erkennen is, is dat hij een atheist is.

Heb jij er moeite mee dat theo een atheist is?

• theo

Misschien moet je eens overwegen om door de bril van naastenliefde en respect te kijken ipv door een goedkope bril van zelfgenoegzaamheid.

• Florin

theo Schreef:

——————————————————-

> Aha, ik ben nu weer verplicht om zwart/wit te

> moeten gaan denken begrijp ik.

>

> Sorry Florin, daar tuin ik niet in.

't is een simpele vraag man waar je alleen een ‘ja’ of een ‘nee’ voor hoeft te typen. Wil je dat niet, doe het dan op je eigen manier.

Florin

• Frederik D

Een melige vertaling van Poltergeist (klopgeest). Poldergeesten staan tegenover bergnimfen, die ik ook noem.

• kees

Ben jij een beetje dement Frederik met je platte aarde?

• theo

Zwart wit dus .

Lees mijn bericht eerder dan nog mar eens een keer

• Frederik D

Theo is geen atheïst. Ik ben wel een atheïst. Dus gebruik mijn “naam” niet ijdel.

• BOAZ

theo Schreef:

——————————————————-

> Hoe je op de gedachte komt dat ik Jezus verloochen

> is mij een volkomen raadsel.

In een andere reactie schreef ik, dat jij de Here Jezus Christus tot en leugenaar maakt en dat al honderden keren.

Nu verdraai jij mijn woorden en dat is Theo als hij geen antwoorden kan geven, ik vroeg om een Bijbelse onderbouwing waarom ik Bijbelmisbruik zou gebruiken,volgens jou.

Dat doe jij dus niet:S

>

> Je kunt het niet uit mijn geschreven woorden halen

> op dit prikbord dus zul je wel een andere reden

> hebben om die leugen hier te plaatsen.

Honderden reactie's van jou waarin jij de Here Jezus Christus tot een leugenaar maakt.

Boaz.